|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hadde du reklamert?Dongribukse, kjøpt hos KappAhl for 400 kr for ca 10 mnd siden. Brukt medium mye. Kan nå rives i stykker med fingrene i lommeområdet foran, hvor stoffet bærer preg av den vask buksa ble levert med. Istykkerriving skjer utilsiktet når man heiser opp buksa. Hadde du klaget? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hadde du reklamert?Jeg hadde ikke gjort det for en bukse som er 10 mnd gammel, selv om den burde holde lenger.
![]() |
#4 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hadde du reklamert?Nei, ikke på en så billig bukse som er nesten et år. Selv om jeg er enig med de andre i at den burde vart lengre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Hadde du reklamert?Hvor dyr måtte den vært for å gidde å klage, synes dere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2012
![]() ![]() |
![]() Sv: Hadde du reklamert?Meget mulig. Jeg klagde på noe lignende på en bukse fra H&M en gang, men tror kanskje den var enda litt nyere. Fikk i alle fall ny bukse uten problemer, brukte den noen måneder, så gikk det hull på den også, og da fikk jeg pengene igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hadde du reklamert?Jeg hadde villet reklamert, uavhengig av pris. En bukse bør holde lenger. I praksis er det Helten som hadde gjort det, jeg får shut down i hodet av slikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Hadde du reklamert?Eg tenker og at eg neppe ville syntest det var verdt bryet, i og med at eg synest slike situasjoner er ubehagelige. Men eg ville ikkje reagert på at andre gjorfe det.
![]() |
![]() |
#10 |
Klar
|
![]() Sv: Hadde du reklamert?Det kommer jo an på hvor ofte buksa har vært brukt, men i utgangspunktet tenker jeg at etter 10 måneder er buksa langt fra ny lenger, og dermed ikke kan forventes å være i god stand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tøff
|
![]() Sv: Hadde du reklamert?Jeg synes vi som forbrukere burde bli mye flinkere til å si ifra når noe ikke er bra nok, og det er også for å dempe forbruk. Jeg hadde klaget.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hadde du reklamert?Nei, jeg hadde ikke klaget.
![]() |
#14 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Hadde du reklamert?Nei, hadde ikke klaget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hadde du reklamert?Jeg hadde ikke klagd etter så lang tid. Hvis den var to-tre mnd så hadde jeg reklamert. Det betyr ikke at jeg synes bukser bør holde så kort tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Leser
|
![]() Sv: Hadde du reklamert?Nei. Praktiske grunner, hadde ikke hatt hverken kvittering eller annen dokumentasjon. Bruker minst mulig tid på å handle så det å klage (bruke enda mer tid!) sitter langt inne. Prinsippielt tenker jeg det er fint at andre klager ...
![]() |
#19 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hadde du reklamert?Forventer man at en bukse skal vare lenger enn 10 måneder? Det gjør jeg, hvis man er voksen og ikke kryper rundt på grusbaner og sånt. Man kan klage på alt som er forventet å vare en viss tid.
![]() |
#20 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hadde du reklamert?
Jeg tror de fleste som har svart i tråden mener at det er helt ok å klage. Spørsmålet er jo om man syns det er bryet verdt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|