|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva har du kjøpt på døra?Foruten lodd, doruller og hønsegjødsel, kaker og andre idrettslagsaker.
![]() |
#2 |
koko
|
![]() Sv: Hva har du kjøpt på døra?Husalarm og forsikring. Det skulle vi uansett gjøre noe med på de tider de fløy på dørene, så vi sparte penger på gode tilbud.
![]() |
#3 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hva har du kjøpt på døra?Kjøpte blomster av en nabogutt til leirskole kassen deres. Kjøpte fisk til vi fikk dårlig vare en gang, samtidig var lei 5 kg pakninger, og fant at pris i butikk var den samme. Ellers ingenting.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva har du kjøpt på døra?Fiskekaker, bok av afrikansk student og det er det tror jeg. Var en tigger på døren i går for å selge noe, men jeg takket pent nei.
![]() |
#6 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hva har du kjøpt på døra?Ingenting annet enn lodd for lokale idrettsforeninger de få gangene jeg har hatt unger på døra med slike. Avviser tvert alle voksne dør- og telefonselgere.
![]() |
#7 |
Borte
|
![]() Sv: Hva har du kjøpt på døra?Kjøper ting av barn/ungdom som selger for dugnad, men det er så sjelden noen kommer hit at jeg kan telle på en hånd hvor mye som kjøpt gjennom 13 år i samme hus.
![]() |
#10 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva har du kjøpt på døra?Bare kalender som korpsungene selger og lodd som idrettslaget selger. Ingenting annet. Jeg har bestemt meg for å si nei uansett, jeg liker ikke oppsøkende salg. Hvis det mot formodning skulle være noe interessant, så vil jeg ha tid til å gjøre research sjøl før jeg bestemmer meg, så da sjekker jeg opp og tar kontakt på nytt.
![]() |
![]() |
#11 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva har du kjøpt på døra?Jo, is har vi da kjøpt! Men de ringer ikke på, de stopper borti veien, og man må oppsøke dem sjøl.
![]() |
![]() |
#12 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du kjøpt på døra?Ingenting. Lurtitter ut kikkehullet mitt når noen ringer på og åpner ikke før fremmede |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hva har du kjøpt på døra?Jeg har løst dette problemet med å ikke ha ringeapparat
![]() |
#16 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hva har du kjøpt på døra?Adams matkasse kjøpte vi fra en som kom på døra. Hadde vurdert det lenge, men ikke fått ut fingeren. (Hadde den bare noen uker, det var ikke noe for oss.)
![]() |
#17 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du kjøpt på døra?Det hender vi kjøper fisk fra fiskebilen, og vi har, av alle ting, kjøpt brannstige. Vi hadde akkurat flyttet inn i soverommene i 2. etg. etter omfattende ombygging av huset og trengte brannstige da det plutselig kom en selger av nettopp dette produktet på døren. Jeg vil tro det var det kjappeste salget han noen gang har gjort.
![]() |
#18 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva har du kjøpt på døra?Lett å svare på, nada. Jeg blir såpass indignert over tramping over intimsone (hele tomta er min egen sfære) at jeg svarer biskt at de må komme seg vekk. Har aldri følt at jeg har gått glipp av noe.
![]() |
#19 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva har du kjøpt på døra?Hmmm ... jeg kjøpte doruller en gang av ei nabojente som solgte i dugnadsøyemed. Ellers ingenting. Jeg synes ikke det er vanskelig å si nei. Faktisk så klarer jeg ikke helt å sette meg inn i hvorfor det skulle være vanskelig å si nei. :uempatisk:
![]() |
#20 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Hva har du kjøpt på døra?
Det er merkelig hvor lite tegnspråk disse "døvstumme" kan. Døveforeningen ber om at alle ringer til politiet hvis de har hatt besøk av slike, fordi de er svindlere, og fordi det pleier å komme en runde med innbrudd etter at de har vært der.
![]() |
|
|