|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() FerieHar dere ferie nå?
![]() |
![]() |
#4 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: FerieKan vel kalle det ferie nå. Har permisjon, men jeg tror jeg la ferieukene mine til juli. Vi har vært i Danmark sammen med Huldrefamilien, og i morgen skal jeg ta med meg guttene på hyttetur. Mannen skal kjøre drosje og pusse opp litt her hjemme, så da må vi ut av huset. Siden oldefar er i USA er hytta hans ledig hele sommeren. -Vet ikke om hyttetur i pøsregn alene med to villbasser og en baby blir særlig ferie for meg da. Men vi skal nok klare å kose oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: FerieMannen har 2 uker ferie nå. Jeg må nok jobbe. Men i begynnelsen av august da er det min tur også. Da har vi ferie sammen.
![]() |
#6 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: FerieJeg har ferie nå, har hatt fri siden mandag, men offisielt starter ferien i dag, har avspasert mandag og tirsdag. I dag drar jeg og lille på ferie, vi skal sørover først og etter ei lita uke der drar vi tilbake hit og er her en dag før vi drar til min hjemplass og er der 2 uker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Ferie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
blid
![]() Sv: FerieMannen og ungene har ferie denne uka, mens jeg tar ferie fra fredag ettermiddag. Det skal bli deilig! Det var tungt å komme seg på jobb i dag når jeg vet at resten av familien har ferie og været er strålende.
![]() |
#10 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: FerieLærer.
![]() |
#11 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: FerieJeg er jo hjemmeværende for tiden, men mannen har ferie i 3 uker fra og med neste uke. Jeg og datteren min skal bo hos Ms. Lee fra mandag til fredag i neste uke.
![]() |
#12 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FerieJeg er hjemmeværende men mannen begynner på ferie til helgen
![]() |
#13 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: FerieJeg begynte i ny jobb første mars i år, så det er ikke mye ferie på meg.
![]() |
#14 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: FerieSkal jobbe 1 1/2 uke til, deretter 3 ukers ferie på sørlandet. Og da har det regnet fra seg. Garantert!!
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: FerieJeg har ferie til helgen. Har delt opp ferien min i år slik at jeg har to uker ferie nå, så jober jeg to uker også har jeg to uker ferie igjen.
![]() |
#16 |
villende
|
![]() Sv: FerieVi begynte i teorien ferien denne uken, men foreløpig har mannen jobbet to dager og jeg har jobbet en. Snupp og jeg er syke, det regner og siden mannen er på jobb så har jeg ikke helt den store feriefølelsen. Men fra og med i morgen har vi ordentlig ferie til begynnelsen av august alle tre, og det skal bli deilig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Javel
|
![]() Sv: FerieHer har jeg enda 2 1/2 uke igjen på jobb før ferien begynner. Men jeg har en del avspasering, så jeg håper jo at jeg kan få tatt ut litt av det de neste ukene. Iallefall om været skulle bli fint.
![]() |
#18 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: FerieJeg har barselspermisjon. nobalille er en rolig og avbalansert liten kar, så dette er bare kos og føles rett og slett som ferie - bare med litt mindre søvn
![]() |
#20 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FerieJeg begynte ferien på mandag. Jammen sa jeg ferievær gitt. Ikke akkurat strandvær. Men men. Jeg skal bare ha to uker sammenhengende i år. Vi har vært en uke på Mallorca i mai, og resten gjemmer jeg til litt langhelger resten av året. Greit det og. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|