|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kongens utsikt (noen som er kjent i Hole?)Neste helg har jeg lyst på en tur til Kongens Utsikt i Hole. Men turen er for kort/lett. Jeg ser for meg en tur på en del timer. Finnes det andre ruter/turer jeg kan ta samtidig og komme tilbake til samme utgangspunktet (der bilen min vil stå)? Takknemlig for tips. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Kongens Utsikt (noen som er kjent i Hole?)Jeg er ikke lokalkjent, men tenker at jo lenger nede i lia du setter fra deg bilen, jo tøffere blir turen opp dit? Jeg har bare gått fra Kleivstua, og det er jo bare en liten kosetur. men hvis man går helt nede fra fjorden, må det da bli heftig nok - det er jo mange høydemeter.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Kongens Utsikt (noen som er kjent i Hole?)Fant denne:http://www.lommekjent.no/ruter/1775341 - eller er det turen fra Sundvollen og opp du synes er for lett? I såfall er det kanskje en rute fra Sollihøgda eller over Krokskogen eller noe? det blir jo noen kilometer.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nå også i farger
![]() Sv: Kongens Utsikt (noen som er kjent i Hole?)
Ja, stemmer fra Sundvollen jeg har sett. Skal sjekke Krokskogen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Kongens Utsikt (noen som er kjent i Hole?)Jeg går opp fra Sundvolden til Kleivstua en gang i året, i Januar. Går da bilveien opp, den er ikke så spennende, men utsikten er fin, og aller mest på turen ned.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Kongens utsikt (noen som er kjent i Hole?)Der har jeg faktisk vært! Vestlandsjenta som er vane med fjellturer fikk denne servert.
![]() |
![]() |
#10 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Kongens utsikt (noen som er kjent i Hole?)
Hvis man går opp Mørkgonga, kan man gå l"angs kanten" på en måte til kongens utsikt? Det måtte være en fantastisk tur!
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
...we have cookies
|
Eneste gangen jeg har vært på Kongens Utsikt så gikk vi via Mørkgonga. Og det å gå opp det er det jeg husket aller mest fra den turen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Nå også i farger
![]() Sv: Kongens utsikt (noen som er kjent i Hole?)Takk for tips om Mørkgonga. Akkurat hva jeg var ute etter! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Nå også i farger
![]() Sv: Kongens utsikt (noen som er kjent i Hole?)Så vakkert! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Drømmer
|
Veldig fint der ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Kongens utsikt (noen som er kjent i Hole?)Kanskje vi skal lage en stor turtråd her i forumet? Samle turtips i ulike regioner/landsdeler?
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Nå også i farger
![]() Sv: Kongens utsikt (noen som er kjent i Hole?)Ja, så lurt! Jeg har masse tips! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Nå også i farger
![]() Sv: Kongens utsikt (noen som er kjent i Hole?)Fra dagens tur |
![]() |
![]() |
![]() |
|