|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
I mål
|
![]() Sv: MGP jr 2017Og hvor bør man forsøke å sitte egentlig? Har aldri vært der. Finner salkart her: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MGP jr 2017Det står 09 på siden deres.
![]() |
#8 |
I mål
|
![]() Sv: MGP jr 2017Jeg så selvsagt ikke at jeg kunne velge mellom tribune og gulv og endte på felt 13, rad 2. Er det helt krise, Maverick? Sist redigert av apan : 16-06-17 kl 09:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: MGP jr 2017Ja, selv jeg fikk bestilt i år! Syntes prisforskjellen var såpass liten at vi endte med prisnivå 1, men havnet på 1240 spenn for to personer med kort og porto. Det er helt vanvittig.
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: MGP jr 2017
Det er fordi crewet er så himla dyrt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Klar
|
![]() Sv: MGP jr 2017Jeg fikk også kjøpt, enda jeg ikke begynte før godt over 9. Det har vel heller ikke vært markedsført så veldig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
I mål
|
Ja. Vi er 4 stk så da blir det større forskjell. Jeg ser at prisnivå 1 er rett foran der vi sitter, så det blir nok ok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
I mål
|
Det er litt storskjermer og sånt der ja? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MGP jr 2017Jeg kjøpte 4 billetter nå uten stress.
![]() |
#18 |
nju nja njo
|
![]() Sv: MGP jr 2017Noen som vet om det blir lagt ut billetter til generalprøve nå når det er flyttet til Telenor Arena? Jeg finner så lite info på nettet ellers så da spør jeg her. Vi har vært på begge deler og jeg må innrømme at generalprøven var omtrent like bra, samt mindre folk og på tidspunkt som passer de minste bedre.
![]() |
#19 |
I mål
|
Det er noen som har spurt inne på Facebook og de svarer at det ikke legges ut til generalprøve. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
nju nja njo
|
Æsj, det var dumt. Men takk for svar, da får jeg vurdere litt hva vi gjør i år. Ser at det er billetter igjen enda.
![]() |
|
|