|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Trump trekker seg ut av Paris-avtalenJa.
![]() |
#2 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Trump trekker seg ut av Paris-avtalenMinst 12 delstater og 60-70 av de største byene i USA har, eller sier at de vil, slutte(t) seg til avtalen. Det er uansett de som gjør mesteparten av klimaarbeidet. Dessuten kan ikke Trump trekke USA ut før 2020, med mindre han trekker dem ut av FN-komiteen (og da får det virkelig være måte på tull).
![]() |
#4 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trump trekker seg ut av Paris-avtalen
Den har jo noe med Paris å gjøre? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
Han skrev at han var valgt for å representere innbyggerne i Pittsburgh (som har mye kull- og stålindustri), ikke innbyggerne i Paris. Men han ble ikke valgt av innbyggerne i Pittsburgh heller, 80 % stemte ikke på ham. Save
![]() |
#6 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Trump trekker seg ut av Paris-avtalenStray Spetalen støtter Trump også, det er nesten enda verre. For ei suppe!
![]() |
#7 |
Pauset
|
![]() Sv: Trump trekker seg ut av Paris-avtalenJeg tror dette kan ha helt motsatt effekt på mange måter. At det setter i gang engasjement og "grasrotbevegelser" og at folk får opp øynene for hva Paris-avtalene egentlig dreier seg om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
Han har jo bevist gang på gang at han er konspiratorisk koko, så det plager meg ikke akkurat.
Det tror jeg nok du kan ha rett i, men det blir uansett veldig mye vanskeligere når en statsleder i et digert land driter i det. Han sitter på enormt mye større makt og gjennomføringsevne enn små grasrotbevegelser.
![]() |
#9 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Selvsagt handler ikke avtalen bare om Paris, men den ble underskrevet i Paris, det var mitt poeng. Jeg er ikke på Twitter (dvs. jeg er, men har glemt passordet...), men jeg håper da virkelig ikke at Trumph tror at den avtalen bare gjelder miljøet i Paris? Vær så snill å fortell meg at han ikke tror det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Pauset
|
Det har du nok helt rett i. Men likevel spent på virkningen av dette og totaltregnskapet på sikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Trump trekker seg ut av Paris-avtalenDet KAN jo hende, siden han er så åpenbart rablende gal, at det kan skape en motreaksjon der andre land velger å distansere seg ved å gå i rakt motsatt retning. De har jo vært en bremsekloss lenge, så kanskje det er good riddance?
![]() |
#12 |
fri
|
![]() Sv: Trump trekker seg ut av Paris-avtalenSynes for øvrig det er bra å ha fått en frisk ny fransk president som også bruker twitter (både på engelsk og fransk) og som i likhet med Merkel ikke lar seg pirke på nesten av Trump. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Trump trekker seg ut av Paris-avtalenJa, og "Make the planet great again".
![]() |
#15 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Trump trekker seg ut av Paris-avtalenhttps://www.facebook.com/aftenposten...5175237590516/
![]() |
#17 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Trump trekker seg ut av Paris-avtalenDe er bare et tynt diplomatisk ferniss unna å kalle mannen en komplett idiot.
![]() |
#19 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Trump trekker seg ut av Paris-avtalenEller; jeg vil vel tro at Trump EGENTLIG bare driver et spill for sitt galleri. De vet jo ikke at han ikke egentlig kan trekke seg, og kommer jo nå til å tro at han har gjort det.
![]() |
|
|