|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Introvert eller ekstrovert? Stor og viktig FP-poll | |||
I hovedsak ekstrovert |
![]() ![]() ![]() ![]() |
53 | 28,04% |
I hovedsak introvert |
116 | 61,38% |
Skårer stort sett midt på, hverken eller |
19 | 10,05% |
The tests are inconclusive |
1 | 0,53% |
Introhvaforno` |
0 | 0% |
Deltakere: 189. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Introvert textrovert
|
![]() Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?Min hypotese er at det er flere introverte her enn ellers i samfunnet. Ikke det at jeg aner om det er 50/50 fordelt på befolkningen ellers da.
![]() |
#3 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?For meg er det "satt". Jeg har alltid hentet energi fra egentid og kunne si nei til å være med å leke da jeg var barn, fordi jeg hadde egenlek inne på rommet mitt med døren igjen.
![]() |
#4 |
Leser
|
![]() Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?Har ikke stemt. Var tidligere 50/50 på alle tester. Har byttet jobb og er nå definitivt introvert. Er så mange mennesker å forholde meg til på jobb at jeg "bruker opp" dette med å forholde meg til andre.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?
Ja det gjorde jeg også, men jeg har beveget meg langs den aksen i hver retning i løpet av livet. Behov for egentid og indre fokus har alltid vært der, men i varierende grad og kombinasjon med ytre fokus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?Jeg liker å være alene og har behov for det. Likevel: de "uhøytidelige" testene jeg har tatt viser helt klar og tydelig ekstroversjon. Og jeg skjønner det jo også, for selv om jeg liker å være alene, så er det nok fordi jeg er det i så små porsjoner. En dag med sykdom og innedag, så er det behovet dekket, liksom og jeg søker utover.
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?Ref. kjønnsdiskusjonen, jeg føler meg egentlig ikke som noen av delene, og syns det blir for trangt å definere meg som det ene eller det andre. Jeg trenger begge deler. Jeg trenger ro og alenetid for å hente meg inn, men jeg syns også fest, moro og slikt er gøy. Jeg er ganske god på small talk, og jobber i et yrke hvor man må være ganske glad i folk.
![]() |
#11 |
kamerat
|
![]() Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?Jeg er soleklar introvert, men en pratsom og tidvis ganske høylytt en. Med en ganske stor sirkushest også. Jeg trenger masse tid inni mitt eget hode likevel.
![]() |
#12 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?Tester? Noen passe seriøse og tilgjengelige som kan anbefales? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
finner ut av mye
|
Her er jeg til tider. :klovn:
![]() |
#14 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?Jeg får energi av å være sammen med andre og tappes av energi når jeg suller rundt alene.
![]() |
![]() |
#15 |
intro
|
![]() |
![]() |
#16 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2012
![]() ![]() |
![]() Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?Jeg er introvert, men relativt utadvendt. Liker meg sammen med folk, men trenger også mye alenetid (og det er da jeg "lader batteriene"). |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Klar
|
![]() Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?Jeg trenger mye alenetid, men kan også hente energi i sosiale settinger. Det kommer an på settingen. Men det er nok typisk at jeg etter å ha vært ute på noe sosialt, trenger å være for meg selv. Og jeg blir fullstendig gal av mennesker som "invaderer" huset mitt og bare blir der, for da har jeg ingen steder å gjemme meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Det går den veien med meg også. Fra å være utpreget ekstrovert, har jeg nå så vidt beveget meg over på den andre siden av skalaen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Her er jeg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Har tro på forbedring
|
Jeg er en ekstremekstrovert - også en ganske høylytt en - men jeg kan også fremstå som stille og forsiktig en sjelden gang i blant. Jeg synes mitt eget hode er innmari kjedelig.
![]() |
|
|