|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Call The Midwife - noe for 11-åringen?Ullungen og jeg har kost oss med Anne with an E, og har lyst til å se flere serier sammen. Vi skulle i gang med Forsyte sagaen, men nå er den borte fra Netflix.
Ullungen 2006 og Lillebror 2015 Vegen er lystig, og vegen er vrang. Sist redigert av Xian : 11-06-17 kl 21:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Call The Midwife - noe for 11 åringen?Ja, det tror jeg absolutt. Den er fin og rørende og selv om noen av historiene er dramatiske, så tror jeg det burde være supert for en 11-åring.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Call The Midwife - noe for 11 åringen?Eg og 05-aren min ser den sammen, ho elske den
![]() |
![]() |
#4 |
Noob
Medlem siden: Oct 2015
![]() |
![]() Sv: Call The Midwife - noe for 11-åringen?Det vil jeg tro! Den er kjempefin. Min niese, nå 14,5, slukte Downton Abbey for et par år siden. Ikke akkurat London, men England, da, i all sin prakt og elendighet.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Call The Midwife - noe for 11-åringen?Kommer an på hvor var man er for fødsler og andre scener med grafiske detaljer av medisinske inngrep. Mannen min mener at Call the midwife er skumlere enn game of thrones. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Noob
Medlem siden: Oct 2015
![]() |
![]() Sv: Call The Midwife - noe for 11-åringen?
Hehe, mannen min kaller CtM for "Med hjartet på rette staden"
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Call The Midwife - noe for 11-åringen?Jeg tenker at det er en ypperlig serie for en 11-åring som har lyst til å se se noe "voksent" sammen med moren sin.
![]() |
![]() |
|
|