|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Demontere trådkurvstativ?Jeg har fått to trådkurvstativ til å ta med på hyllen. Men går det ann å demontere dem på en måte? Tar jo så stor plass i bilen. Kurvene har jeg tatt ut, det er bare selve stativet jeg lurer på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Demontere trådkurvstativ?Er det Elfa? Det går vel i teorien, men de sitter godt sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Demontere trådkurvstativ?Ho-ho, jeg gjorde en monteringstabbe med et slikt stativ (fra Europris) for noen uker siden. Hamret meg omtrent gal, men klarte å sette en side feil vei.
![]() |
![]() |
#4 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Demontere trådkurvstativ?Vi har akkurat stokket om på noen garderobestativ og måtte ha 2 stk. fra hverandre for å få dem sammen med en annen del isteden. Jeg kan bekrefte at det går, men anbefaler hammer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Sv: Demontere trådkurvstativ?Såpass ja...jeg hadde håpet at det var en magisk knapp jeg ikke hadde oppdaget ennå😂 Men da blir det frem med hammeren. De tar jo uhorvelig stor plass i bilen om jeg ikke får slått dem sammen. Takk for råd! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Demontere trådkurvstativ?Neisj, det er bare å slå seg løs, bokstavelig talt, så går det helt fint.
![]() |
#9 |
intro
|
![]() Sv: Demontere trådkurvstativ?
Jeg hadde blitt lykkelig om jeg greide å ødelegge mitt.
![]() |
![]() |
#10 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Demontere trådkurvstativ?Hvis du skal bruke en vanlig hammer, så ta en trebit og legg på kurvstativet der du slår. Sånn at du slår på trebiten og ikke stativet direkte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
![]() Sv: Demontere trådkurvstativ?Nå har jeg prøvd å banke, slå, rive, slite, banne,synge, le og gråte. Stativet står der og ler av meg. Så det blir med i bilen slik som det er. Den gode nyheten er jo at jeg slipper å montere det på hytten😂 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Sv: Demontere trådkurvstativ?
Brukte gummihammer. Og så prøvde jeg å slå en kile med et skrujern. Ingen av delene fungerte, dessverre. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|