|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
© All rights reserved
|
![]() Hadde du en fantasiperson i livet ditt da du var liten?Jeg ser på Lindmo, der Lisa Tønne forteller om fantasisøskene sine. Hun var enebarn, og diktet seg opp tre søsken som hun "delte" oppveksten med. Sist redigert av 007 : 02-09-17 kl 23:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
koko
|
![]() Sv: Hadde du en fantasiperson i livet ditt da du var liten?Jeg hadde ikke fantasivenn, men jeg hadde lenge en fantasihund som jeg gikk tur med. Den var litt rampete, dro i båndet og lot seg ikke helt dressere.
![]() |
#3 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hadde du en fantasiperson i livet ditt da du var liten?Jeg hadde masse fantasileker og dagdrømmer, og kunne leke i timesvis på badet med et såpestykke, men jeg har aldri hatt en fantasivenn.
![]() |
#4 |
Unik
|
![]() Sv: Hadde du en fantasiperson i livet ditt da du var liten?Jepp. Hadde ein heil søskenflokk.
![]() |
#5 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hadde du en fantasiperson i livet ditt da du var liten?Nei, men jeg tegner en del i tidlig undom eller slutten av barneskolen, tror jeg, og da tegnet jeg fiktive vennegjenger. Disse personene "lekte" jeg at hadde et spennende liv og det var alltid en kul leder jeg identifiserte meg med. Jeg leste masse, masse ungpikebøker også så jeg tror det var rett og slett en del av undeholdningen min. Det var spesielt på ferier hvor jeg ikke hadde andre å leke med enn den irriterende lillebroren min jeg gjorde dette.
![]() |
#6 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hadde du en fantasiperson i livet ditt da du var liten?Jeg kan ikke huske at jeg hadde noen fantasivenn, men det utelukkes ikke, da jeg hadde en særdeles livlig fantasi. Jeg var dog levende overbevist en periode om at jeg var adoptert og at mine ekte foreldre snart ville komme og finne meg - og de ville, selvsagt, være mye kulere og mye rikere enn de jeg hadde fått utlevert.
![]() |
#7 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Hadde du en fantasiperson i livet ditt da du var liten?Eg hadde ei jente som heite Lucy, som såg ut som Lucy i den gamle Narnia-serien.
![]() |
![]() |
#8 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hadde du en fantasiperson i livet ditt da du var liten?Nei.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hadde du en fantasiperson i livet ditt da du var liten?Nei det kan jeg ikke huske at jeg hadde. Jeg lekte endel for meg selv og sånt, men jeg har to yngre brødre og vokste opp i et borettslag på østkanten av Oslo med massevis av unger. Jeg tror ikke jeg hadde noe behov for det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hadde du en fantasiperson i livet ditt da du var liten?Ja. To: Ingen og LekeHege. De var usynlige, tror ikke vi gjorde så mye. De bare var der. LekeHege er nok oppkalt etter storesøsters venninne.
![]() |
#11 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hadde du en fantasiperson i livet ditt da du var liten?Jeg hadde to. De het Plompe (
![]() |
#12 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hadde du en fantasiperson i livet ditt da du var liten?Min Mari Hege er nok "oppkalt" etter Anita Hegerland (Som bildet viser.) Jeg husker at jeg lekte at vi bodde i, (den for meg ukjente) byen Sandefjord, som så ut som Frogner. (Der min grandonkel bodde.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hadde du en fantasiperson i livet ditt da du var liten?Ikke jeg, men yngste datter. Ikke person, men et sted eller hendelse kalt "17. Mai min". Vi prøvde å spørre flere ganger om tid og sted, men det visste hun ikke. Hun ble fort fornærmet, dette var alvorlige saker. Så viktig at hun fikk pappaen til å følge henne, som valgte trehjulssykkelen, for å lete etter dette stedet en hel lørdag formiddag. De ende på biblioteket og bakeren, så snakket vi ikke mer om dette stedet eller hva det nå var.
![]() |
#15 |
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hadde du en fantasiperson i livet ditt da du var liten?Nei, jeg hadde ikke det. Men jeg hadde mange søsken, så om jeg endelig var alene, så ville jeg være nettopp alene.
![]() |
#16 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Hadde du en fantasiperson i livet ditt da du var liten?Ja. Jeg hadde en ørn. Den kom selvfølgelig bare utendørs, i situasjoner hvor jeg var ensom eller utrygg.
![]() |
#17 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Hadde du en fantasiperson i livet ditt da du var liten?Jeg hadde vel ingen fantasivenn, men jeg levde litt i fantasi verdenen, og når jeg var alene hadde jeg en hel annen verden hvor jeg hadde mange venner, var midtpunktet, men som en annen "perfekt" person. Denne personen het Kristin tror jeg det var... Jeg var i det hele tatt et barn med veldig levende "indre liv". Jeg hadde lange samtaler med bamsene mine, langt opp i skolealder... Jeg fikk utløp for mye følelsesmessig ved å "leve gjennom dem" på en måte.
![]() |
#18 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Hadde du en fantasiperson i livet ditt da du var liten?Anne fra TelemarkEN. Jeg la skylda på henne for alt som gikk galt. Og det var en del, for å si det sånn
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Hadde du en fantasiperson i livet ditt da du var liten?Nei, jeg kan ikke huske at jeg hadde det.
![]() |
![]() |
#20 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hadde du en fantasiperson i livet ditt da du var liten?Jeg hadde flere men jeg husker best "Controlle" - hun var litt eldre enn de to andre (som forøvrig var en gutt og en jente som hadde de peneste navnene jeg visste om). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|