|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvor mye våkentid pr døgn med barna? | |||
Mindre enn 1 time |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
1-2 timer |
1 | 0,59% |
2-3 timer |
4 | 2,35% |
3-4 timer |
33 | 19,41% |
5 timer eller mer |
99 | 58,24% |
4-5 timer |
33 | 19,41% |
Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgn?Jeg er veldig nysgjerrig på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Expired
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnSånn! :svett: |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnMener du på en typisk hverdag, eller i snitt?
![]() |
#4 |
Expired
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnJepp! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnDet var ikke egentlig et ja/nei-spørsmål.
![]() |
#6 |
Expired
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnHerregud, jeg ble en smule stressa av at jeg tulla til den andre tråden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgn4-5 timer, ofte også mer enn 5 timer.
![]() |
#9 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnJeg har fem timer eller med våkentid med guttene mine i snitt på en hverdag.
![]() |
#10 |
flisespikker
|
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgn
Jeg spurte fordi hvis man f.eks. jobber halv stilling, og er hjemme med barna resten av tiden, så har man kanskje 11 timer sammen annenhver dag, og 3 timer de andre dagene. Så skal man da svare 7 (som er snittet), eller 3 (som er en "typisk arbeidsdag/hverdag"), eller 11 (som er en egentlig like typisk hverdag)?
![]() |
#11 |
I mål
|
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnJeg svarte 3-4 timer, men det er stort sett alltid minst 4 timer; 4-5 ville vært riktigere... (men savnet det alternativet i pollen..) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
intro
|
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnJeg er i permisjon, så det blir vel nesten litt juks - tror jeg velger å ikke svare.
![]() |
![]() |
#14 |
Expired
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnJa, jeg ser at pollen er en smule mangelfull. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgn
Snittet en hverdag må vel være det mest riktige svaret, syns jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Expired
Hvorfor det? Det er da høyst relevant? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
flisespikker
|
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnJeg anslår ellers at jeg har rundt 3 timer sammen med sønnen min på en typisk hverdag. (Jeg jobber 100%.) Hvis jeg hadde vært flinkere til å stå opp tidlig om morgenen, så jeg kom meg tidligere på jobb og dermed kunne gå hjem tidligere, kunne det vært mer. Det er et konstant "burde vært bedre"-område for meg.
![]() |
#19 |
flisespikker
|
Jeg også, jeg bare lurte på hva Line* hadde tenkt seg.
![]() |
|
|