Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Metallica på Valle Hovin 10/7

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-07, 22:04   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Metallica på Valle Hovin 10/7

Noen som skal?

Jeg skal, og gleder meg enormt!

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 22:33   #2
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Metallica på Valle Hovin 10/7

Det hadde vært moro! Var på Metallica konsert for noen år siden. Det var gøy!

Gammel 07-05-07, 22:34   #3
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal ikke. Så dem live i ... 98?

Men om du ombestemmer deg, og plutselig ikke vil gå, så tar jeg gjeeerne billetten din!

Veldig sannsynlig at du ombestemmer deg.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 22:37   #4
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Kult! Det skulle jeg faktisk ha vurdert hvis vi ikke hadde vært i Danmark akkurat da.

Gammel 07-05-07, 22:38   #5
MokkMokk

MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg har nylig fått den av min snille, snille kompis, så den billetten skal ingen steder.
Skulle vært på den forrige konserten de holdt her til lands, men det ble ikke noe av og jeg har gremmet meg siden. Men nuh!

Gammel 07-05-07, 22:55   #6
Magic
Fullverdig medlem

Magic sin avatar

Hvor: Østfold
Magic har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg skal! Gleder meg masse

Magic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 22:59   #7
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Hadde jeg fått det med meg innen bilettene var utsolgt så...sukk.

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 23:37   #8
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dere andre som ikke har fått billett, skal jeg fortelle dere en historie fra en tidlig morgen på jobb?

En morgen jeg kom på jobb, slo jeg på datamaskinen, og gjorde noe jeg ikke bruker å gjøre: Jeg gikk inn på finn.no. Der trykte jeg på "Gis bort", og siste annonsen som var lagt inn var lagt inn rett før, og der stod det: "Metallica-billett gis bort!" Impulsive meg vurderte frem og tilbake om det var en seriøs annonse. Bestemte meg for at jeg ikke hadde noe å tape på å ringe dama. Akkurat da jeg skulle ringe, fikk jeg et par telefoner inn. Så prøvde jeg nummeret: "Velkommen til mobilsvar...." Trykte oppdater et par ganger, og 20 minutter etter at annonsen var lagt ut, stod det at den var gitt bort... Mitt mål er å bli litt mer impulsiv.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 08:22   #9
MokkMokk

Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Hadde jeg fått det med meg innen bilettene var utsolgt så...sukk.

Er du desperat nok, så er det mange som har lagt ut billetter på finn.no. Men til en litt annen pris da.

Gammel 08-05-07, 11:14   #10
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg var på forrige konsert. Og den før det. Men denne gangen har jeg stor mage og bekkenløsning og orker ikke mange timer rett opp og ned på sementgulv. Hadde det vært i Spektrum med sitteplass, så hadde jeg ikke vært i tvil!

Gammel 08-05-07, 12:11   #11
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Jeg skal!!

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 20:06   #12
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fikk ikke tak i billetter
De som er lagt ut på Finn synes jeg er litt for dyre. Må jo ha hotell m.m. i tillegg...

Gammel 08-05-07, 20:10   #13
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Jeg har veldig lyst, men har ikke billett, dessverre. Og de jeg finner til salgs, er alt for dyre.

Jeg trøster meg med at Metallica var mye bedre før, og at de sikkert bare spiller de nyeste låtene på konserten.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 20:32   #14
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jeg trøster meg med at Metallica var mye bedre før, og at de sikkert bare spiller de nyeste låtene på konserten.

Ja, de gamle gode låtene har jeg hørt at de ikke skal spille. Helt sikkert. I tillegg så kommer det garanter store horder med svartkledde pøbler dit for å lage kvalm, de skal ikke prioritere kroppsvisitering av publikum på Valle Hovin Summa summarium; du kan like gjerne gi biletten din til meg, Mokk Mokk. Jeg skal vurdere om jeg tar den imot...

Gammel 08-05-07, 20:37   #15
MokkMokk

Standard

Ja, det blir sikkert helt nitrist. Sikkert et elendig sceneshow som de jo er kjent for, og egentlig kan jeg ikke forestille meg at f.eks. introen til Fade to Black er noe særlig tess live. Jeg kan nok like gjerne gi fra meg billetten først som sist. Gratis.

Gammel 08-05-07, 20:42   #16
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Gratis.

Det tror jeg kan være lurt, ja! Men du skal selvsagt få en grønnings verd ett poeng som en gest i retur

Kos deg på konserten, og gi oss et fyldig referat i etterkant

Gammel 08-05-07, 20:48   #17
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Og Magic og Georgine, hold dere for all del hjemme. Jeg skal hjelpe dere med billettene deres.

Gammel 08-05-07, 20:53   #18
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Da vi var på konsert, sang de en helt ny sang for aller første gang. Mannen bak meg sang med, og trodde visst han kunne hele sangen! hihi

Gammel 08-05-07, 20:55   #19
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Standard

Kommer jeg over billetter til ordinærpris, så skal jeg kjøpe en billett til deg også Ryli.
Så kan vi gå på den konserten for skams skyld. Selv om det sikkert ikke blir no´ bra konsert

Gammel 08-05-07, 20:59   #20
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Kommer jeg over billetter til ordinærpris, så skal jeg kjøpe en billett til deg også Ryli.
Så kan vi gå på den konserten for skams skyld. Selv om det sikkert ikke blir no´ bra konsert

Nei, det blir sikkert ikke noe kult. Det er lissom bare for å ha vært der. Men klart jeg blir med deg. Skal holde utkikk selv også, og sier fra hvis det dukker opp noe.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:54.