|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() London - skjulte perler?Jeg har vært en del ganger i London og stort sett gjort det typiske turister gjør. Nå skal jeg til London i mars. Fra fredag kveld til søndag ettermiddag kan jeg stort sett gjøre det jeg vil selv, og i og med at jeg ikke kjenner så mange av de som skal reise samtidig er det mulig det blir mye meg alene.
![]() |
#2 |
kamerat
|
![]() Sv: London - skjulte perler?Gå på teater, da vel! Jeg skal f.eks. på Julius Caesar med Ben Whishaw, Michelle Fairley og David Morrissey, og gleder meg ellevilt.
![]() |
#3 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: London - skjulte perler?London har absolutt alt i spesialbutikker. Det skal du, jo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: London - skjulte perler?Takk for tips!
![]() |
#5 |
Ad astra
|
![]() Sv: London - skjulte perler?Dro til London nå på torsdag som var, og har vært så utrolig heldig å få billetter til Hamilton. Den er vel egentlig utsolgt, men dersom du kommer over billetter (vi hadde råflaks etter å ha prøvd noen ganger), så er det en strålende opplevelse!! Jeg er i England nå med en venninne og vurderer å få mannen med over i løpet av høsten/vinteren igjen for å se Hamilton på nytt!
![]() |
#6 |
Eklektisk
|
![]() Sv: London - skjulte perler?Du bør spise her: http://www.strutandcluck.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Erfaren
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: London - skjulte perler?Guida tur i Highgate cemetery om du ikke har gjort det. https://highgatecemetery.org/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: London - skjulte perler?Det fantastiske med å gå på forestillinger alene, er at det ofte er ett sete selv om det er utsolgt. Har vært mye på forestillinger i utlandet alene, det er helt greit. Restaurant alene, det syns jeg er vanskeligere. Men vet folk som koser seg med det, så det er så forskjellig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ctrl+z
|
![]() Sv: London - skjulte perler?Vi skal til London til våren og Hamilton er hovedpoenget. Mulig det går an å få restplass?
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: London - skjulte perler?
De er på lista.
![]() |
#12 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: London - skjulte perler?https://www.joelandsonfabrics.com
![]() |