|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Flere som skal på Øya?Vi skal, alle dagene og bytte på hvem som drar hjem litt tidligere med Lille B. Vi må ha barnevakt onsdag og lørdag, da skal vi begge se Nine Inch Nails og Primal Scream.
![]() |
#2 |
Epikur
|
![]() Sv: Flere som skal på Øya?
![]() |
#4 |
Epikur
|
JAAAA!
![]() |
#5 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flere som skal på Øya?Vi skal kun på torsdagen - mannen ville se Tool og det er ikke meg i mot.
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Flere som skal på Øya?Vi har billetter til onsdagen. Formen min nå tilsier ikke at jeg kommer meg dit, men jeg har innmari lyst. Jeg prøver sikkert en stund, og så får jeg heller gå hjem når det ikke er gøy lenger (fordelen med å bo så nærme).
![]() |
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
Det er mye jeg ikke har hørt før i år også, men etter å ha lest om dem har jeg et lite bilde over hva jeg tror jeg kan like og finne interessant. Jeg er ikke så glad i shoegazer og indie, men er veldig glad i litt skranglete musikk. Enten det er country, hiphop, elektronika eller rock. Også elsker jeg massiv rock. Jeg ble veldig entusiastisk når jeg satt og leste meg gjennom lineupen!
![]() |
#9 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Flere som skal på Øya?Skremmende lite her som lyder kjent gitt... Men Primal Scream skulle jeg GJERNE sett da! *nostalgisk*
![]() |
![]() |
#10 |
♡
|
![]() |
#11 |
Helt konge
|
Det er stusselig stilt med meg også, hvis det er noen trøst. Alikevel skal jeg prøve å få med meg det meste. Jentene tar vi med, godt utstyrt med hørselvern |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Flere som skal på Øya?Jeg organiserer standen til firmaet jeg jobber i på Øya, så jeg kommer til å være der hver dag Sist redigert av Juste : 18-07-07 kl 12:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|