|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Dekker du til laptop-kameraet? | |||
Ja, jeg har dekket til kameraet, - selvsagt |
![]() ![]() ![]() ![]() |
24 | 22,02% |
Ja, jeg har dekket til kameraet, - men jeg kjenner meg litt dust |
8 | 7,34% |
Nei, jeg har ikke dekket til kameraet for jeg tenker det er for paranoid |
33 | 30,28% |
Nei, det har jeg aldri tenkt på og tror ikke jeg kommer til å gjøre det |
34 | 31,19% |
Nei, men jeg kommer til å gjøre det nå |
8 | 7,34% |
Brokkolicam |
2 | 1,83% |
Deltakere: 109. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♡
|
![]() Har du dekket til kameraet på laptopen din?Jeg jobber sammen med en del teknologer som har en tapebit foran kameraet på sin laptop.
Gutta (02) og Lillesøster (06) Sist redigert av Hønni : 12-03-18 kl 11:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du dekket til kameraet på laptopen din?Ja, alltid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Har du dekket til kameraet på laptopen din?Macen hjemme har det. PC på jobb har hatt det, men ikke akkurat nå. Skal jammen ta på igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Har du dekket til kameraet på laptopen din?Næh. Hvis noen vil se på panna mi mens jeg jobber så skal de få lov. :bjuda på:
![]() |
#7 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Har du dekket til kameraet på laptopen din?Kjei, tror ikje det er lapp på nå? Men den ligger alltid lukket da, og er svært sjelden i bruk.
![]() |
#8 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Har du dekket til kameraet på laptopen din?Ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Borte
|
![]() Sv: Har du dekket til kameraet på laptopen din?På jobben bruker jeg kameraet daglig på laptop i forb. med møter og skype, så det er for upraktisk å dekke det til. Dessuten så jobber jeg primært ikke på den lille laptop-skjermen. PC er mitt arbeidsverktøy så jeg har primært en stasjonær PC og skikkelige skjermer jeg jobber på.
![]() |
#13 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Har du dekket til kameraet på laptopen din?Selvsagt! Det har jeg hatt lenge/alltid.
![]() |
#14 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Har du dekket til kameraet på laptopen din?Nei, men kameraet virker uansett ikke. Og den står i docking 90 % sv tiden.
![]() |
#15 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Har du dekket til kameraet på laptopen din?Ja, tapebit. Man er ikke paranoid om man er forfulgt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Har du dekket til kameraet på laptopen din?Jeg har pleid å dekke til, men trengte kameraet tidligere i uka og tok lappen bort. Det er ikke så mye spennende å se, da, men jeg liker egentlig å være noenlunde trygg på at ingen har mulighet til å glo på meg.
![]() |
![]() |
#17 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Har du dekket til kameraet på laptopen din?Nei. Skal man bekymre seg for slikt bør man vel også slå av mikrofonen så ingen kan høre alt som blir snakket om. Jeg ville faktisk være mer bekymret for sistnevnte enn for at noen ser ansiktet mitt.
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye. 2008 - 2011 - 2013 Sist redigert av Myria : 09-03-18 kl 20:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Har du dekket til kameraet på laptopen din?Husker ikke. Har ikke brukt noen av laptopene på flere uker. Men jeg er generelt lite redd for å bli hacket.
![]() |
#20 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Har du dekket til kameraet på laptopen din?Eldstejenta satte på en bit brun papp med tape over. Irriterende lite pent, men bruker til daglig bærbar i docking og glemmer det.
![]() |
|
|