|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kjernesnill
|
![]() Stenge nettverket for enkelte devices visse tider på døgnetDet vil jeg
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Stenge nettverket for enkelte devices visse tider på døgnetJeg tror det er det du kan gjøre med en sånn Circle by Disney-router.
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Stenge nettverket for enkelte devices visse tider på døgnetVi har ruter fra Apple og har blokkert Mac-adressene.
![]() |
#6 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stenge nettverket for enkelte devices visse tider på døgnetNoen i yngste sin klasse har dette. De har betalt for å kunne gjøre det og styrer det via mobilen.
![]() |
#7 |
can-jur
|
![]() Sv: Stenge nettverket for enkelte devices visse tider på døgnetVi kjøpte Google wifi og elsker det. Alle har forskjellige tider og jeg kan fjernstyre tilgangen også når jeg er borte fra hjemmet.
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Stenge nettverket for enkelte devices visse tider på døgnetGoogle Wifi har denne funksjonaliteten. Veldig enkelt grensesnitt. Man kan lage tidsplaner eller pause ved behov. Vi kjøpte den først og fremst for å få wifi-dekning i hele leiligheten, og det fikk vi, men er strålende fornøyd med ekstrafunksjonaliteten vi fikk på kjøpet.
![]() |
#9 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Stenge nettverket for enkelte devices visse tider på døgnetVi har ASUS router og styrer hver enkelt device, dvs vi har laget grupper for å enkelt kunne fjerne alt på en kid, ved behov. Til daglig ligger det inne tidsrom uten noe annet nett enn mobilnettet, og den GB forsvinner fort om han streamer via mobilen. Dette styres via en app på mobilen.
![]() |
#10 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Stenge nettverket for enkelte devices visse tider på døgnetGoogle wifi høres veldig smart ut. Det vil også gi bedre nett i de mer fjerntliggende deler av huset, som ved mors seng.
![]() |
#11 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Stenge nettverket for enkelte devices visse tider på døgnetVi har planer om å skaffe sånne ekstra bokser for både bedre wifi i huset og for å kunne legge inn sperrer på internett for ungene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Stenge nettverket for enkelte devices visse tider på døgnettar litt popcorn mens vi venter på altibox løsninger |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stenge nettverket for enkelte devices visse tider på døgnetGoogle Wifi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Stenge nettverket for enkelte devices visse tider på døgnet
Jepp!
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Stenge nettverket for enkelte devices visse tider på døgnetEr det slik at man kan åpne nettet med appen når man ikke er hjemme? Slik at jeg f.eks. kan kreve at ungene sender bilde av lekser som er gjort for så å få internett? Eller må mobilen være på samme nettverk for å styre appen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Stenge nettverket for enkelte devices visse tider på døgnetGoogle wifi: Funker dette like godt på iphoner og eplebrett som på androidenheter? Vi er eplebrukere hele gjenge, men om Google wifi har det enkleste grensesnittet høres jo det forlokkende ut. Kan vi styre tilang fra Iphonen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Stenge nettverket for enkelte devices visse tider på døgnetVi har hatt en app som kan fjerne alle apper på nettbrett i gitte tidspunkt. Den heter "Our pact" og funket ganske godt. (Det var da det stort sett var nettbrett det gikk i, skal sies)
![]() |
#18 |
Jepp. Jeg har Google Wifi-appen på telefonen min. Kan styre alt derfra uansett hvor jeg så lenge jeg har internettilgang.
![]() |
#19 |
Google Wifi-appen finnes for Apple-enheter også. Jeg bruker Google Wifi-appen på min androidtelefon så jeg har ikke erfaring med hvordan Apple-appen fungerer, men jeg vil jo tro at det fungerer identisk.
![]() |
#20 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Stenge nettverket for enkelte devices visse tider på døgnetJeg tror jeg er solgt til google wifi.
![]() |
|
|