|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Kan man forvente utvalg i de fleste sjangre hos en bokhandler?Her jeg bor har vi kun en ordentlig bokhandel, Ark.
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Kan man forvente utvalg i de fleste sjangre hos en bokhandler?Ja, det er noe med det der. Jeg vil HOLDE boken før jeg kjøper den.
![]() |
#3 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Kan man forvente utvalg i de fleste sjangre hos en bokhandler?ARK er ikke en bokhandel i mine øyne. Sammen med Notabene er den mer en butikk for skole- og rekvisitastæsj. Jeg forventer heller ingenting av disse kjedene, sist jeg var innom en Notabenebutikk kjøpte jeg en matboks |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Kan man forvente utvalg i de fleste sjangre hos en bokhandler?Vi har Notabene her også. Den vil jeg ikke heller kalle en bokhandel. Her har Notabene en fjerdedels vegg med litt pocketbøker. Ellers har de stæsj. Men de har en del barnebøker da, det er greit.
![]() |
#5 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan man forvente utvalg i de fleste sjangre hos en bokhandler?Jeg synes strengt tatt ikke man kan forvente det, de fleste butikker tar vel inn bøker eller varer etter hva de tror de får solgt. At man kunne ønske det er noe annet. Jeg skulle gjerne hatt bokhandlere i nærheten med større utvalg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Kan man forvente utvalg i de fleste sjangre hos en bokhandler?Jeg har også sluttet å forvente noe særlig fra butikker a la Notabene og Ark, de har mye rart, men bøker har de lite av. Bokhandelen der jeg kommer fra tok kaka da de hadde sortert bøkene etter utseende, og ikke alfabetisk eller etter tema.
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Kan man forvente utvalg i de fleste sjangre hos en bokhandler?Ark her har ganske så mange bøker og lite stæsj. Jeg vil derfor ikke sammenligne den med røklet Notabene.
![]() |
#9 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Kan man forvente utvalg i de fleste sjangre hos en bokhandler?Jeg liker ikke bibliotek. Man må jo levere bøkene tilbake.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan man forvente utvalg i de fleste sjangre hos en bokhandler?Jeg savner også en skikkelig bokhandel i nærheten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Kan man forvente utvalg i de fleste sjangre hos en bokhandler?
![]() |
#12 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Kan man forvente utvalg i de fleste sjangre hos en bokhandler?En velassortert Narvesen har ofte like bra utvalg som en "bokhandel".
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Ahhh, en bokhandel etter mitt hjerte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan man forvente utvalg i de fleste sjangre hos en bokhandler?Her har den største Ark butikken en god del fantsy. Hva med å etterspørre det. Om ingen spør etter det vil de heller ikke ta det inn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Kan man forvente utvalg i de fleste sjangre hos en bokhandler?Å jo da, jeg har spurt. Svaret var; ingen leser sånt her.
![]() |
#16 |
Introvert optimist
|
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Kan man forvente utvalg i de fleste sjangre hos en bokhandler?Jeg er også en svoren fantasyleser. Her hvor jeg er på ferie har de ingenting. Hjemme i Tromsø var det EN bokhandel som hadde en del, men den er nedlagt. Nå finner jeg bare tilfeldige bøker rundt om, men har egentlig gitt opp. Jeg bruker Bokkilden eller Amazon.co.uk når jeg skal få tak i bøker. Litt dumt, for akkurat som deg, Sitron, liker jeg å holde bøkene før jeg kjøper dem. |
![]() |
![]() |
|
|