|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2018
![]() |
![]() 2-åring vekker oss mange ganger hver natt for å få på seg dynen igjenHei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 2-åring vekker oss mange ganger hver natt for å få på seg dynen igjenSove med ullpysj?
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: 2-åring vekker oss mange ganger hver natt for å få på seg dynen igjenEr dynen hennes veldig tung? Det finnes små barnedyner som er store nok til 2-åringer, kanskje det kan være noe.
![]() |
![]() |
#5 |
Klar
|
![]() Sv: 2-åring vekker oss mange ganger hver natt for å få på seg dynen igjenVi har brukt votteklyper for å holde dyna i senga. Festet den på innsiden så den ikkr falt ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: 2-åring vekker oss mange ganger hver natt for å få på seg dynen igjenMinsten min hadde Janus ullbody + sånn Janus ullbukse/stilongs eller hva det nå kalles, utenpå som pysj helt fra han var nyfødt til den ikke passet lengre. Kjøpte stor str og brettet opp nederst og han var varm og holdt seg frisk.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: 2-åring vekker oss mange ganger hver natt for å få på seg dynen igjenYngste sov i hel Nøstebarn ullpysj. Den er varm.
![]() |
#8 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: 2-åring vekker oss mange ganger hver natt for å få på seg dynen igjenJa, hadde jeg visst alt som fantes dengang da mine var små så hadde jeg gått konkurs på Nøstebarn. Særlig de ullflecedressene og luene er så fine. Heldigvis for at jeg ikke satt så mye på nett og fikk vite om så mye fint.
![]() |
#9 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: 2-åring vekker oss mange ganger hver natt for å få på seg dynen igjenMinsten sov med ullpysj, og hvertfall Ikea har «soveposer» som er store nok til toåringer.
![]() |
![]() |
|
|