|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Unik
|
![]() Kva meir treng eg til ein liten telttur?Eg satser på ein liten telttur med ungane neste helg. Til campingplass. Logisk nok så skal eg ordne med telt, trenger og soveposer og liggeunderlag. Det er kun for ei natt, så eg trur ikkje eg leiter opp eit stormkjøkken. Men lys? Vil tru me tar med eit spel. Noko anna lurt eg bør tenke på?
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Kva meir treng eg til ein liten telttur?Våtservietter. Lys: det er veldig koselig med sånne batteridrevne lysslynger i telt, om du har noen sånne liggende. Puter, hvis det trengs. Primus eller stormkjøkken for morgenkaffe og fordi det er gøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Unik
|
![]() Sv: Kva meir treng eg til ein liten telttur?Våtservietter ja. Takk. Pleier å ha liggande i bilen, men tok dei i sekken på sist tur. Lysslynge var lurt, det har eg opptil fleire av.
![]() |
#4 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kva meir treng eg til ein liten telttur?Myggmiddel.
![]() |
#5 |
This is normal!
|
![]() Sv: Kva meir treng eg til ein liten telttur?Vanntette pakkeposer evt. store bæreposer. Som veobra skriver kan det være fuktig om natten, og da er det godt å ha noe å putte klær og sko i så det er tørt om morgenen.
![]() |
![]() |
#6 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kva meir treng eg til ein liten telttur?Sjokolade. Masse sjokolade.
![]() |
#7 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Kva meir treng eg til ein liten telttur?Bestikk og tallerkener.
![]() |
|
|