|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#8 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva har du malt i dag?"Det grønne rommet", også kjent som kjellerinngangen/rommet for oppsop og midlertidig lagring av alskens. Skal en gang bli vaskerom (rør etc er på plass).
![]() |
#9 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Hva har du malt i dag?
Noen har i alle fall malt før. Bill.merk: ubehandlet furu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva har du malt i dag?Jeg har bare malt tåneglene i dag. Inspirert av kjøkkenveggene jeg malte på torsdag, har jeg brukt mange forskjellige farger. More is more er visst mitt nye motto.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 02-08-15 kl 23:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du malt i dag?Jeg har malt en gammeldags krydderhylleting. Sånn med plastikkskuffer man drar ut.
![]() |
#12 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du malt i dag?Jeg har også malt negler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva har du malt i dag?Jeg har ikke malt i dag, men i sommer har jeg malt masse!
![]() |
#14 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Hva har du malt i dag?Jeg har malt to strøk eggehvit og to strøk retroblå på et av barnerommene.
![]() |
#15 |
etterpåklokest
|
Hvordan gikk det å male gulv? Jeg skal male soveromsgulvet vårt i løpet av høsten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva har du malt i dag?Det er helt greit, men man kan ikke forvente at det holder seg fint til evig tid, om det er en del brukt. Men vårt soverom har holdt seg kjempefint i mange år nå. Vanlig gulvmaling, oljebasert. Den lukter som bare fy og jeg kan fortelle at om du får den utenpå de nylakkede, dyrt shell-lakkede, tåneglene dine, så er det pokker så umulig å få den av.
![]() |
#17 |
etterpåklokest
|
Jeg skjønte ikke helt det databladet. Brukstørr etter 24 timer, står det, men "større belastninger bør unngås i to uker"? Betyr det at jeg ikke kan sette inn senga mi igjen på to uker? Eller at jeg ikke kan kjøre gjennom soverommet med 25 tonns gravemaskin på to uker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva har du malt i dag?Jeg tror det må påregnes at sengebeina kan sette merker eller til og med feste seg litt om den settes inn for tidlig. Jeg har prøvd å vente noen dager. Vårt gulv lot jeg noen andre ta mens vi var på ferie for noen år siden.
![]() |
#19 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Hva har du malt i dag?Jeg er ferdig med storesøster sitt rom, det ble hvitt og sjøgrønt. Jeg har allerede glemt kodene.
![]() |
#20 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Hva har du malt i dag?Fin tråd for oss som maler! Jeg skal male vegger, kommode og stoler med det første, og planlegger farger. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
jordbærmus |
|
|