|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
godt brukt
|
![]() Hva skal dere gjøre i vår/sommer? (i heim og hage)Tenkte jeg kunne lage en tråd om dette. For å minne meg selv på hva jeg skal gjøre. Sist redigert av Mandarin : 27-03-07 kl 22:06. Årsak: Utført oppgave (er i orange) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i vår/sommer? (i heim og hage)Det viktigste er det vi skal gjøre ute. Vi skal nemlig skifte ut alle vinduer og dører (en billig fornøyelse |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i vår/sommer? (i heim og hage)Jeg skal gi kjøkkenet og entreen en make over. Jeg vil gjerne ha det hvitt og shabby chic. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i vår/sommer? (i heim og hage)Skal vi se: |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Den som gir seg...
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i vår/sommer? (i heim og hage)Jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til sommerferie!!!!
![]() |
#6 |
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i vår/sommer? (i heim og hage)Denne tråden kan jeg like. Å se at det faktisk er andre mennesker som har like mange planer om ting som skal gjøres i hus og heim.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i vår/sommer? (i heim og hage)Inne: Pusse opp kjøkkenet
![]() |
#8 |
*Happy*
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i vår/sommer? (i heim og hage)Har litt å gjøre vi også.
Elis 1996 ~ 2000 ~ 2003 Sist redigert av Elis : 01-06-07 kl 07:12. Årsak: Legge til og krysse av... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i vår/sommer? (i heim og hage)Vi skal: |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Nesten fersk!
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i vår/sommer? (i heim og hage)Planene er mange, men om alt blir gjort er usikkert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Alltid like optimist
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i vår/sommer? (i heim og hage)Tror ikke vi har så mange store planer i sommer...
![]() |
#13 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i vår/sommer? (i heim og hage)Skulle gjort mye men tar det viktigtste først sånn at barna kan løpe litt mer fritt ute så vi slipper å fotfølge hele tiden.
Gina og gutta, 2001 og 2005 Jeg eldes ikke - jeg mørner. ![]() Sist redigert av GinaK : 12-04-07 kl 18:08. Årsak: Har fått gjort litt - endelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i vår/sommer? (i heim og hage)
Hey!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
godt brukt
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i vår/sommer? (i heim og hage)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Vaffel
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i vår/sommer? (i heim og hage)Vi skal bygge om hele hagen. Grave med en diger gravemaskin, sette opp huskerikkehvormangeboder-fem?, bygge enda større terrasse og plante om alle bedene. Det skal bli flatt og fint, og de som leier sokkelleiligheten får et enda mer privat område. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i vår/sommer? (i heim og hage)Vi skal male garasjen, som endelig er så godt som ferdig. Men det skal ikke skje før i august. Vi har også store planer om å få ordnet uteområet mellom huset og garasjen, lage et bed og sette opp lekestativ og sandkasse til ungene. Vi skal etterhvert legge brostein på noe av gårdsplassen, men jeg tror det blir til neste år.
![]() |
#18 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i vår/sommer? (i heim og hage)Vi skal male huset. Fra mørkerødt med mørkeblå karmer (ikke vi som har gjort) til lyst med grønne karmer. Stor jobb... Stooort hus... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i vår/sommer? (i heim og hage)Her kommer min sommerliste Sist redigert av Susse : 16-06-07 kl 22:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Tankefull
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i vår/sommer? (i heim og hage)Mest ute denne vår/sommeren.
![]() |
|
|