Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mer om blunking

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Blunker du like godt med begge øynene?
Nei, jeg kan bare blunke (lukke) det høyre øyet 4 11,11%
Nei, jeg kan bare blunke (lukke) det venstre øyet 2 5,56%
Ja, jeg kan blunke (et av gangen altså) like godt på begge 29 80,56%
Jeg kan ikke blunke, men er nysgjerrig på resultatet 1 2,78%
Deltakere: 36. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-07, 19:20   #1
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Mer om blunking

Jeg så tråden om å kunne blunke og ble nysgjerrig på om vi skom kan blunke klarer det like godt med begge øynene elelr bare et, og i så fall hvilket.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 19:24   #2
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mer om blunking

Selv kan jeg bare blunke på det venstre øyet.

Gammel 23-07-07, 19:53   #3
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kan blunke med både høyre og venstre.

Gammel 23-07-07, 19:55   #4
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Selv kan jeg bare blunke på det venstre øyet.

Spørmålet er videre: er du vestrehendt?

Jeg kan (nesten) blunke med begge, men definitivt best med høyre og stemte dermed "bare med høyre".

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 20:05   #5
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg kan blunke med begge uten problem, men ørlite lettere med venstre øye. :venstrehendt:

Gammel 23-07-07, 20:14   #6
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kan blunke med begge øyne, men littegrann bedre med det høyre. Jeg kan også bruke begge hender ganske om hverandre (skjærer f.eks. med venstre hånd, men skriver med høyre), men også der dominerer den høyre litt.

Gammel 23-07-07, 20:51   #7
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan bare blunke med høyre og er venstrehendt.

Gammel 23-07-07, 20:51   #8
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Kan blunke like godt med begge
Og jeg er høyrehendt..

Eldste er snart 7 år, og hun er venstrehendt. Hun blunker like godt med begge.. Men med litt grimaser uansett.

Sist redigert av Superior : 24-07-07 kl 09:49.
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 21:28   #9
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Spørmålet er videre: er du vestrehendt?

Jeg kan (nesten) blunke med begge, men definitivt best med høyre og stemte dermed "bare med høyre".

Nei, jeg er 100 % høyrehendt.

Gammel 23-07-07, 21:52   #10
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan blunke med begge øynene, men det ser mest proft ut med det venstre. Når jeg høyreblunker må jeg skjære litt grimaser.:deler viktig info:

Gammel 23-07-07, 22:50   #11
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kan blunke med begge øynene.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 22:57   #12
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Jeg kan blunke med begge, men det er mye lettere med det høyre øyet. Jeg er høyrehendt.

Gammel 23-07-07, 23:19   #13
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Begge øynene

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 01:04   #14
Frantzen
Passiv

Standard

Bare det venstre

Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 01:45   #15
lil'c
Passiv

Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Mer om blunking

Ja, jeg blunker like godt med begge øyne.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 06:43   #16
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan blunke med begge uten problemer, men høyre er kanskje ørlite lettere enn venstre. Jeg er venstrehendt.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:27.