|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Når man bestiller nytt passGarantert feil plass å legge det, og garantert teit overskrift, men bær over med meg...
![]() |
#2 |
Klar
|
![]() Sv: Når man bestiller nytt passTror mange land krever at passet er gyldig i 3-6 måneder etter hjemkomst, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Når man bestiller nytt pass
Er den med tid etter hjemkomst jeg er mest bekymra for, kjenner jeg.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Når man bestiller nytt passJeg er ganske sikker på at de gangene vi har vært for å få nytt før det gamle har gått ut, så har de spurt oss om vi trenger det gamle før det nye kommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Når man bestiller nytt passHar googlet litt og det ser ut som du kan beholde det gamle frem til det nye er ferdig. Men da må du hente det nye hos politiet og samtidig levere fra deg det gamle da. Om du vil få det tilsendt i posten må du levere inn det gamle når det bestilles nytt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Dette stemmer. Jeg måtte også beholde det gamle passet mitt ved en anledning mens jeg ventet på nytt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Når man bestiller nytt passPasset må uansett være gyldig hele reiseperioden.
![]() |
#8 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Det kommer an på hvilket land du reiser til. I Storbritannia, f.eks, holder det at passet er gyldig til og med den dagen du reiser hjem (bare at du får litt strenge pekefingre på veien, hvis det går ut mindre enn ei uke etter hjemreise
![]() |
#9 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Når man bestiller nytt passPå UD sine landsider hender det at det står om landet krever at passet må være gyldig en viss tid etter hjemkomst. Tror jeg?
![]() |
#10 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Når man bestiller nytt passMen har du time til pass uka etter dere skal på ferie? Og passet går ut 17. juli? Da er kanskje ikke passet gyldig hele ferien? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Når man bestiller nytt passVi var på passkontoret med Knøttet 5/6. Hun fikk det i forrige uke.
![]() |
#13 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Når man bestiller nytt passOm dere reiser 1. juli (akkurat en uke etter at nytt pass er bestilt) og skal være borte i 2 uker, går det jo helt fint. Jeg vet at f.eks Tyrkia tror jeg det er krav om at passet skal være gyldig noen mnd - i schengenland kan de vel ikke kreve det?
![]() |
#14 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Når man bestiller nytt passDu kan beholde det gamle passet ditt til det nye er klart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Når man bestiller nytt passOg selv om det landet du skal til aksepterer at passer ditt bare er fyldig i reisetiden, så er der ikke alltid at et evt et land flyet i en krise blir omdirigert til aksepterer det og da kan det bli mye styr.
![]() |
![]() |
|
|