|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Katt på hyttetur?Vi skal på hytta i Sverige i noen dager. Vi er ikke helt sikre på hvor lenge vi blir, og jeg er derfor i villrede mht katten. Om vi bare er vekk et par dager pleier jeg å sette ut nok mat og vann på verandaen, og får noen til å titte innom med jevne mellomrom. Men i småpanikk over den akkurat påkjørte eldstepusen vår, vurderer jeg å ta med pus på hytta. Jeg er imidlertid litt engstelig for at han skal bli vekk der borte eller at det skal skje noe annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Katt på hyttetur?Det er fullt mulig å ta med seg katten sin på hyttetur. Vi gjorde det da jeg var jentunge, og jeg kjenner flere som gjøre det nå (må innrømme at jeg ikke skjønner at det går bra, men det kan det tydeligvis gjøre). |
![]() |
![]() |
#3 |
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Katt på hyttetur?Jeg kjenner en som da hun flyttet måtte holde katten inne i noen uker pga nytt sted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Katt på hyttetur?Vi gjorde det tidligere, og katta slo seg til ro og holdt seg i nærheten av hytta. Hun var med flere ganger. Imidlertid sluttet vi da vi følte det ble mer stress enn moro for alle parter. Særlig bilturene var slitsomme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Sperret
![]() Sv: Katt på hyttetur?Han måtte være inne i fjorten dager da han flyttet hit også. Det er fordi den skal bli kjent med menneskene i huset -knytte bånd, slik at den kommer hjem etter en tur ute. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Katt på hyttetur?Jeg husker at mamma tok med vår katt på hytta. Det pleide å gå veldig fint, men i et tilfelle måtte de utsette hjemreisen noen timer fordi pus bestemte at han ikke gadd å reise hjem akkurat da og holdt seg unna når de ropte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
thirtysomething
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Katt på hyttetur?Det er kanskje i seneste laget å foreslå katteluke med magnetgreie? Så bare deres katt kommer seg ut og inn ved ønske? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Sperret
![]() Sv: Katt på hyttetur?Naboen skal passe katten. Tror det er best for alle parter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() Sv: Katt på hyttetur?
Er det sant? Vel...jeg hadde en katt da jeg bodde i Oslo, hun var en innekatt. Hun var med meg hver gang jeg skulle på tur opp til Trøndelag. Da vi var der i påsken, var hun med oss ut på påsketur...hver dag. Vi fisket på isen, og stekte fisk til katten på bålet. Hun lå å koste seg i solen på en fin benk jeg hadde laget til henne, ellers ville hun ligge på fanget mitt. På tur hjem fikk hun sitte på sekken til pappan min nedover bakkene til bilen (hadde bånd på henne og holdt henne fast), og det så ut som hun storkoste seg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Katt på hyttetur?
Eh, har jeg gjort feil bestandig jeg da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Katt på hyttetur?Vi har hatt med kattene våre til hytta i Trøndelag flere ganger, og det har alltid gått bra, til tross for litt panikk når ikke Pus står på døra og mjauer for å komme inn kl 7 den dagen vi skal hjem, når den har gjort det hver enda dag i ferien til da.
![]() |
|
|