|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() 21. mars i Oslo - hva skal jeg finne på?Jeg har noen timer alene i Oslo på ettermiddag/kveld torsdag 21. mars og lurer på hva jeg skal finne på. Har lyst til å se en eller annen forestilling eller konsert. Jeg skal ta tog som går kl 23.00 og må derfor være sikker på at det jeg skal på er ferdig en liten stund før det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 21. mars i Oslo - hva skal jeg finne på?Jeg skulle inn å tipse deg om Beethovens 3. med Filharmonien
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: 21. mars i Oslo - hva skal jeg finne på?Jeg har sett En sporvogn til Begjær og syns ikke den var dårlig. Det som ødela mest var publikum, faktisk. De trodde at siden Linn Skåber var med så skulle det vare hylemorsomt, så de lo på de mest absurde steder. Det er ikke den beste versjonen jeg har sett, men siden jeg har sett så mange er det gøy å måle dem opp mot hverandre.
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: 21. mars i Oslo - hva skal jeg finne på?Du kan også være med på innspilling av Nytt på Nytt.
![]() |
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: 21. mars i Oslo - hva skal jeg finne på?Koret mitt har konsert den kvelden. Bach.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: 21. mars i Oslo - hva skal jeg finne på?Emanuel Vigelands mausoleum er en vel bevart "hemmelighet" i Oslo, men det skal visst også være et fantastisk konsertlokale. De har konsert den 21. mars:
![]() |
#8 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: 21. mars i Oslo - hva skal jeg finne på?
Det går an å legge ut "Billett ønskes kjøpt" på FP siden f.eks. Forestillingen kl 21 har ledig, men da blir det knapt med tid mtp toget er jeg redd.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: 21. mars i Oslo - hva skal jeg finne på?Tusen takk for tipsene. Det endte opp med Hedda Gabler. Greit å forsøke noe helt nytt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|