|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Handler du på Wish?Hva har du handlet på Wish som du er fornøyd med, eller hva har du bommet helt på?
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Handler du på Wish?Nei. For jeg har et mål om å handle mindre, og når jeg gjør det: at så langt det er mulig skal være bærekraftig og etisk produsert.
![]() |
#5 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Handler du på Wish?Jeg kjøpte et hysterisk morsomt nisse-sett til å ha på toalettet. Både formsydd teppe til å ha på gulvet, trekk til dolokket og trekk til å ha over sisterna. Sistnevnte hadde en annen fasong enn min dass og passet ikke helt, men fungerte på et vis.
![]() |
#7 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Handler du på Wish?Nei.
![]() |
#8 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Handler du på Wish?Jeg handler der og det er sjeldent at størrelsen på klær ikke stemmer med beskrivelsen. Stoffet er ikke alltid det beste da.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Handler du på Wish?Nei, har aldri vært inne på nettsiden engang.
![]() |
#10 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Handler du på Wish?Nei, syns at mye av det som selges på wish er billigere på ebay når porto er lagt på. Og har også redusert ebayhandlingen min veldig mye det siste halvåret siden jeg prøver å redusere forbruket mitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Handler du på Wish?Handler småtteri der.
![]() |
#13 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Handler du på Wish?Nei.
![]() |
#14 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Handler du på Wish?Nei, jeg er på linje med Nextlife ser jeg. Kjøper heller færre og dyrere ting.
![]() |
#15 |
Klar
|
![]() Sv: Handler du på Wish?Jeg prøvde, men fikk så mye ræl at jeg slettet appen. Fikk dårlig smak i munnen miljømessig at at de har sendt meg greier rundt halve jordkloden for at jeg skulle spare penger. Noe jeg ikke nødvendigvis gjorde heller, siden klær oftest var helt feil i størrelsen og i billig stoff. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Handler du på Wish?Nei men handler en hel del på Aliexpress og tror nok der er samme greia. I teorien mener jeg også at vi skal handle i byen her og kjøpe kvalitet og støtte lokalt næringsliv og denslags. I praksis har jeg ikke råd til det.
02 10 Sist redigert av Fluke : 10-06-19 kl 23:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Handler du på Wish?Nei, jeg kjøper fint lite på nett. Ganske på linje med Nextlife her.
![]() |
#18 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Handler du på Wish?Nei, trodde det bare var syntetiske og billig ræl? Har ikke sett annet enn crazy annonser på Face.
![]() |
#19 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Handler du på Wish?
Har samme erfaringa med eBay. Eg har ikkje prøvd Wish.
![]() |
![]() |
#20 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Handler du på Wish?Kiden handler litt der. Ræl vi ikke har bruk for, er min mening. Har også problemer med et eventuelt «lønns»-nivå for dem som lager sakene som jeg ikke kan forsvare. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|