|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Ledningsfri Støvsuger? Erfaring med nyere modeller?For noen år siden hadde jeg en ledningsfri støvsuger (Electrolux) som aldeles ikke var god nok, og de andre modellene som var å oppdrive på den tiden var heller ikke noe å skryte av. Så da ble det vanlig støvsuger istedet, og den ledningsfrie ble bare stående å ta opp plass i boden fram til den ble kastet.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ledningsfri Støvsuger? Erfaring med nyere modeller?Jeg ble anbefalt Dyson når jeg var på utkikk etter ny støvsuger. Har fremdeles ikke fått handlet da, men ser den får gode kritikker.
![]() |
#4 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ledningsfri Støvsuger? Erfaring med nyere modeller?Vi har nettopp kjøpt Philips Speedpro Max som er med i denne testen: https://www.dinside.no/bolig/aldri-m...dning/70733792 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ledningsfri Støvsuger? Erfaring med nyere modeller?Vi har Dyson, fornøyd med den. Ingen problem å holde knappen inne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Ledningsfri Støvsuger? Erfaring med nyere modeller?Har Dyson. Elsker elsker elsker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Ledningsfri Støvsuger? Erfaring med nyere modeller?Dere med Dyson, hvilken modell?
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Ledningsfri Støvsuger? Erfaring med nyere modeller?
Jeg tror du bør spare.
![]() |
#10 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Ledningsfri Støvsuger? Erfaring med nyere modeller?Jeg har V10, men jeg har ikke prøvd noen andre, så jeg har ingenting å sammenligne med. Den er hundre millioner ganger bedre enn den ubrukelige ergorapidoen vi hadde før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Ledningsfri Støvsuger? Erfaring med nyere modeller?Ja, jeg mener jeg leste en test som sa noe om veldig forbedring fra v8 til v10.
![]() |
#12 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Ledningsfri Støvsuger? Erfaring med nyere modeller?OBH Nordica Air Force har kommet med en ny modell nå.
![]() |
#13 |
Off the map.
|
![]() Sv: Ledningsfri Støvsuger? Erfaring med nyere modeller?Hvis det er tungvint å tømme er litt av vitsen med lettvint støvsuger borte. Jrg støver ikke så lenge i strekk, men bruker den litt som kost-og støvbrett, geriljastøvsuger. Mao er ikke batteritid kritisk for meg.
![]() |
#15 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Ledningsfri Støvsuger? Erfaring med nyere modeller?Kom over denne kinesiske varianten i en annen prisklasse, men som får god omtale.
![]() |
#16 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Ledningsfri Støvsuger? Erfaring med nyere modeller?Jeg har hatt Phillips sin og dyson V8. Phillips har bedre batteritid, men fungerer svært dårlig på møbler, fjerner omtrent ikke hår. Ubrukelig i bil.
![]() |
#17 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Ledningsfri Støvsuger? Erfaring med nyere modeller?Jeg kjøpte denne til hytten og er overraskende fornøyd. Jeg har også vært borti disse gamle ubrukelige som varer i noen minutter og ikke suger noe. Denne tar alt, går relativt stille og man rekker over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Ledningsfri Støvsuger? Erfaring med nyere modeller?
Den prøvde jeg også og har aldri vært borti dårligere støvsuger. Den sugde ikke noe opp om vi matet den med det engang.
![]() |
#19 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Ledningsfri Støvsuger? Erfaring med nyere modeller?Kan det ha vært noe galt med din? Min støvsuger både teppe, gulv og møbler uten problemer. Og setter man den på hastighet to blir den ekstra effektiv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Ledningsfri Støvsuger? Erfaring med nyere modeller?Jentungen kjøpte samme og hun leverte den også tilbake for den fungerte like dårlig hos henne så litt rart om vi begge har fått en som er ødelagt.
![]() |
|
|