|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva lukter i kjøleskapet vårt?Jeg har nå vasket alt og lukten blir ikke borte. Det lukter veldig kjemisk. Det er ingen matvarer som er gamle der, og heller ikke sølt noe der. Noen tips? Kjøleskapet er ca.7 år gammelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva lukter i kjøleskapet vårt?Har du tatt fram kjøleskapet og sett om det e rnoe i den lille skåla på baksiden? Det pleier å være et hull inni kjøleskapet, hvis noe søles oppi der renner det ut i en liten skål på baksiden. Jeg fant engang den skåla full av sur vaniljesaus... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nå også i farger
![]() Sv: Hva lukter i kjøleskapet vårt?Ok. Gass ja. Det kan det faktisk lukte. Er det farlig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva lukter i kjøleskapet vårt?Såvidt jeg har skjønt er ikke gassen fra neyere kjøleskap farlig. Men jeg ville ringt en reperatør eller kjøpt nytt tror jeg. Kjøleevnen blir dårligere hvis det er lekk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nå også i farger
![]() Sv: Hva lukter i kjøleskapet vårt?Det er kaldt nok der, det vet jeg. Men det kan vel plutselig slutte virke da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Einsam
|
![]() Sv: Hva lukter i kjøleskapet vårt?Jeg måtte demontere en god del på kjøleskapet mitt i høst, da det var noe i en skål under som stinket... Det hadde sikkert rent gjennom fra inni kjøleskapet, og så tørket i skåla og plasten som var under. Det stinket helt forferdelig, og det tok sin tid før jeg fant ut at det var derfra.. men det ble borte med litt grundig vasking |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nå også i farger
![]() Sv: Hva lukter i kjøleskapet vårt?Dette lukter ikke forferdelig, bare veldig kjemisk. Det lukter ikke råttent og kjennes kun når jeg lukker opp døra. Har vært bak kjøleskapet og kjenner ikke lukt der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva lukter i kjøleskapet vårt?Har du sjekket at kondensavløpet eller hva-det-nå-heter inne i kjøleskapet ikke er tett? En grleguggeklump der kan forårsake litt forskjellig.
![]() |
#9 |
Nå også i farger
![]() Sv: Hva lukter i kjøleskapet vårt?Lukten ble borte sist, helt plutselig, men er tilbake igjen nå. Kjøleskapet mitt lever på overtid tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Glad
|
![]() Sv: Hva lukter i kjøleskapet vårt?Henter fram denne, som dukket opp i et Google-søk. Hva skjedde med kjøleskapet? Fant du ut hva det var? Nå lukter vårt som du beskriver.
![]() |
#11 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva lukter i kjøleskapet vårt?Det tror jeg er freon-lekkasje. Hvertfall lekkasje av noe. Det ene kjøleskapet vårt røk sånn. Luktet litt halvgiftig først.
![]() |
![]() |
#12 |
Nå også i farger
![]() Sv: Hva lukter i kjøleskapet vårt?
Det er fordi det avgikk med døden ja. Sluttet å bli kaldt etterhvert også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Glad
|
![]() Sv: Hva lukter i kjøleskapet vårt?
Kan opplyse om at en gjennomgrønn sitron lukter omtrent dette. Og setter lukt og smak på alt som måtte være åpnet og oppbevart i kjøleskapet.
![]() |
|
|