|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
bygger
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lenge må jeg la kjøleskapet stå i ro før jeg setter det igang etter flytting1 time? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lenge må jeg la kjøleskapet stå i ro før jeg setter det igang etter flyttingEr det med eller uten fryser? Fryser skal stå 1 døgn før det settes igang såvidt jeg husker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Hvor lenge må jeg la kjøleskapet stå i ro før jeg setter det igang etter flyttingDette ante jeg ingenting om (beklager om jeg kupper tråden din), men er det på grunn av gassene? Eller har kjøleskap et eget behov for å akklimatisere seg ved omrokkeringer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Står på egne ben
![]() Sv: Hvor lenge må jeg la kjøleskapet stå i ro før jeg setter det igang etter flyttingSjekk med hva en forhandler sier da vel. Det med 1 døgn er hva jeg har hørt så jeg har bestandig gjort det. Det er noe med gasser og væsker og sånn ja. Og også bare kjøleskap må stå noen timer før det settes igang etter flytting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Hvor lenge må jeg la kjøleskapet stå i ro før jeg setter det igang etter flyttingDet er ikke så mangel timene, det var verre før. Sjekk bruksanvisningen, det skal stå der.
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Hvor lenge må jeg la kjøleskapet stå i ro før jeg setter det igang etter flyttingVi kjøpte kjøle/fryse-skap i forrige uke, og vårt skulle først stå en time før det ble plugget i, og så to timer før man satt maten inn.
![]() |
![]() |
#12 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Hvor lenge må jeg la kjøleskapet stå i ro før jeg setter det igang etter flyttingDe gamle fryserene skulle stå lenge ja. Og gamle kjøleskap. Det kommer litt an på hvordan det er fraktet også. Har det blitt fraktet liggende, bør det kanskje få stå litt ekstra. Men en time eller to skulle holde.
![]() |
#13 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Hvor lenge må jeg la kjøleskapet stå i ro før jeg setter det igang etter flytting
Google, så finner du nok bruksanvisning.
![]() |
#14 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hvor lenge må jeg la kjøleskapet stå i ro før jeg setter det igang etter flyttingDet er jo fordi at oljer og gasser skal renne på plass før det blir belasting på kretsene.
![]() |
#15 |
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lenge må jeg la kjøleskapet stå i ro før jeg setter det igang etter flyttingJeg har hørt at det skal stå ett døgn, men det høres litt mye ut? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvor lenge må jeg la kjøleskapet stå i ro før jeg setter det igang etter flyttingDrar opp en gammel tråd etter å ha googlet dette.
![]() |
|
|