|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?Vi har 3.5 ukers barnefri på rad for første gang på ... vel, 17 år, fra midten av juni til begynnelsen av juli. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?
![]() |
#3 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?Jeg tror du må prioritere listen din. Det er vanskelig å få bungalow på stranden uten sand og risk for 30 grader. Selv all-inclusive kan være begrensende, hvis du ikke vil til et varmt sted.
![]() |
#5 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?Fastlands Hellas, litt nord. Det kan bli varmt, men ellers skal dette innfri det du nevner. Ikke bungalow på påler, men eget basseng er mulig for litt privatliv.
![]() |
#6 |
En som trener
|
![]() Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?Høres herlig ut, og jeg har god forståelse for punktene på lista di! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?Mannen og jeg har bodd på hotell med 16-årsgrense. Når vi først hadde fri fra egne unger var fet ubeskrivelig deilig å slippe andres unger også. Kunne det vært noe for dere?
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?
Hvorfor Europa? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?Europa fordi bungalow i havet har mer enn 30 grader på den tiden dere har ferie.
![]() |
#11 |
Off the map.
|
![]() Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?Hva med Portugal, antar det er litt friskere der enn ved middelhavet? Begynnog søk etter voksenhotell og se hva du står med for alternativer.
![]() |
#12 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?Bilbao og San Sebastian. Topp restauranter, kultur og strender.
05 og 08 Sist redigert av millact : 22-04-19 kl 15:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?Dette er faktisk skikkelig irriterende! Vi lider litt av beslutningsvegring... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?Ja, det kan bli ganske varmt ved Middelhavet i juli. Vi var i Spania både i fjor og året før. Det blir mye bading og lite annet på dagtid for vår del. Jeg har studert i Orlando og er vant med varme.
![]() |
#15 |
En som trener
|
![]() Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?Det finnes jo en del all inklusive-steder som har flere restauranter (a la carte) i tillegg til buffeten, så man trenger må spise på samme sted hver dag. Hva med halv pensjon, så har dere mulighet til å spise middag på hotellet om dere vil det, men kan også ta lunsj på hotellet og middag ute? Det finnes mange veldig flotte hoteller hos charterselskapene nå. Med privat svømmebasseng eller i hvert fall swim-out, eller hva det kalles, fine treningsrom, spa, yoga etc, det ville du nok like? Med fin leilighet/rom, air con etc, tror jeg 30 grader er til å overleve. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?Italia inkl. Cinque-Terre skulle jeg definitivt gått for!
![]() |
#18 |
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?Sør-afrika? Der er det jo vinter når vi har sommer, vinter i hermetegn |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Klar
|
![]() Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?Jeg skjønner deg. Endelig ferie og så vil man at det skal bli så bra, men det er jo umulig å sjonglere i feriejungelen, og vanskelig å vite om det andre har syntes er topp er det dere blir fornøyd med. Og jo flere steder og hoteller man ser på, jo vanskeligere blir det å velge noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|