|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tittel og tittel....
|
![]() Ferie 2020Etter noen magre år økonomisk så ser jeg en lysning i økonomien og jeg har lyst å reise på ferie med ungene. Vi har vært på ferie, men det har vært på ferier der vi har bodd hos familie og venner, koselig det altså, men jeg har lyst til noe annet. Jeg har ikke kjempegod råd, så noe kjempedyrt har jeg ikke råd til. Problemet er at jeg ikke er så flink til å lete, og egentlig ikke vet hva jeg vil. Lillebror sa syden når jeg spurte, jeg tipper det betyr sol og sommer. Legoland er også aktuelt. Men jeg tror Lalandia blir for dyrt, så er det noen som har tips hvor vi evt kan bo i nærheten. Vi kommer nok ikke til å ha bil med.
![]() |
#3 |
Klar
|
![]() Sv: Ferie 2020Ungene dine begynner vel å bli store? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Ferie 2020Legoland tenker jeg de begynner å bli litt for store for.
![]() |
![]() |
#7 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Ferie 2020De er 12 og 14 til neste sommer. Begge har faktisk lyst på legoland selv om de er store. De har vært i Riga og de har vært i Afrika, så de er mer bereist enn meg.
![]() |
#8 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Ferie 2020
![]() |
#11 |
I mål
|
![]() Sv: Ferie 2020Legoland er morsomt! Vi var der i sommer og alle tre koste seg. Når det er sagt, er det antagelig dyrere med en Danmarksferie enn å dra sørover, litt avhengig av hvor lenge dere er borte selvsagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ferie 2020Legoland blir man ikke for stor for. Minstemannen min, som er like gammel som din eldste, var i Legoland sist for to år siden - og han har vært der mange(!) ganger. Vi har jo sommerhus i Danmark, men det ligger to timers kjøring fra Legoland. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Ferie 2020Jeg ble for stor for Legoland. Jeg var der som 9-åring, og på vei ut så hadde jeg sagt til pappa noe som "neste gang jeg skal hit så tror jeg at det må bli med egne barn". Men jeg var heller ingen normal unge og mye kan jo ha skjedd siden den tid. Jeg husker jo ikke nøyaktig hvordan det var den gangen.
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ferie 2020Jeg ville heller reist til et "sydenland" med badeland/fornøyelsespark i nærheten med så store barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Drømmer
|
![]() Sv: Ferie 2020
Min gutt ble også for stor og det er noen år siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ferie 2020Vi reiste med Nazar til Eftalia Aqua i Tyrkia i sommer med 4 ungdommer i alderen 13-18 år. Veldig charter men alle hadde det supert og det var veldig mye forskjellig å gjøre det. Zipline, basseng, flere badeland, strand, treningsrom m.m. Og billig!!!
![]() |
#17 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ferie 2020Togluff |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Ferie 2020De holder fast på at de har lyst til legoland. Og siden jeg egentlig ikke er noe "syden"menneske, så er det fint for meg. Vi får se, vi har jo litt tid til å planlegge,
![]() |
#19 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Ferie 2020Lego house ser også gøy ut, men vi rakk ikke innom der da vi var i Danmark i sommer. Tenkte du Danmark, England eller Tyskland forresten?
![]() |
|
|