|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Bruke bare en del av kontinentalseng?Vi har kontinentalseng som er 6 år gammel. Dyr og ordentlig, og det burde være en del mer bruk igjen i den. Men den har altså blitt altfor myk, og verken jeg eller mannen sover særlig godt i den lengre.
![]() |
#2 |
can-jur
|
![]() Sv: Bruke bare en del av kontinentalseng?Vi har «alltid» brukt madrasser fra kontinentalseng i rammeseng. Funker fjell det. Men vet ikke om det blir stivere.
![]() |
![]() |
#3 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Bruke bare en del av kontinentalseng?Takk for svar. Har prøvd å kjenne litt på madrassene, men må vel evt bare prøve og se.
![]() |
#4 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruke bare en del av kontinentalseng?Vi har tatt den mellomste madrassen og lagt på vanlig sengebunn og bruker overmadrass. Fikk et fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Bruke bare en del av kontinentalseng?Vi bytta og ut nederste delen med sånn IKEA-seng med skuffer og oppbevaringsplass under og la den øverste madrassen oppi sengebunnen. Det har fungert fint.
![]() |
![]() |
#6 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Bruke bare en del av kontinentalseng?Så bra, takk for svar. Da kan vi teste det ut i allefall før vi kjøper nye madrasser.
![]() |
|
|