|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Stoff - jeg må ha stoff!Jeg har fått ny symaskin!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Stoff - jeg må ha stoff!Symaskin!
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 04-03-20 kl 06:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stoff - jeg må ha stoff!Jeg vet ikke hvor du bor, men om du har en stoffbutikk i rimelig nærhet, ville jeg tatt en tur for å ta og føle litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Sv: Stoff - jeg må ha stoff!Jeg har forresten handlet mye hos Stofdepotet.dk også, både på nett og i butikken i Næstved. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
heimføing
|
![]() Sv: Stoff - jeg må ha stoff!Ullstoffer til kofter og bunader handles best hos Skaar tekstil. Du kan bestille prøvesett fra dem først, hvis du vil se farger og kvaliteter. Rask levering. Bruker å be dem sende med sytråd også, så slipper man å leite etter riktig farge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
stoffavhengig
![]() Sv: Stoff - jeg må ha stoff!
Skulle inn og si det samme!
![]() |
#10 |
![]() Sv: Stoff - jeg må ha stoff!Rainbow tekstil har også etterhvert en bra nettbutikk og ikke minst et formidabelt utvalg i fysisk butikk. Ikke alltid like lett å finne fram, men jeg har fått god hjelp der. Jeg synes de har vel så bra utvalg som Skaar siden de har mer enn bare ull. De forhandler også en del bunadsstoffer som også selges blant annet på Husfliden. Du finner også rimelige alternativer der og også et stort utvalg i bånd og pynt. Det er et ypperlig sted å kjøpe stoffer til « fantasibunader». |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Stoff - jeg må ha stoff!Jeg går meg litt bort på Rainbow og finner liksom ikke skogen for bare trær for å være ærlig |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Vinter
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stoff - jeg må ha stoff!Det er vel uttafor en barnehage på Grønland slikt ser nå til dags |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Stoff - jeg må ha stoff!Lillestrøm sysenter er bra. Men jeg trives bedre på Stoff og Stil, de har godt utvalg, lett å parkere. Butikk på Alnabru og Drammen, langs E18, svinger av ved Kobberviksdalen.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 05-03-20 kl 08:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|