|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hjelp, hvordan kle ut en 12-åring som Momo til Halloweeen?Jeg har dårlig samvittighet fordi jeg skal på jobbtur på Halloween. Må ihvertfall fikse kostyme for 12-åringen som vil kle seg ut som Momo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hjelp, hvordan kle ut en 12-åring som Momo til Halloweeen?Ah, synd jeg ikke skal kle meg ut på Halloween, jeg er faktisk kliss lik Momo!
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hjelp, hvordan kle ut en 12-åring som Momo til Halloweeen?Huff. Ikke kommet lemgre på denne, og meloomsøster er så stresset for alt mulig om dagen. Må prøve å hjelpe henne med denne. Ingen som har konkrete tips til hvordan kle seg ut som Momo? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hjelp, hvordan kle ut en 12-åring som Momo til Halloweeen?Sjekk her: https://youtu.be/shMBQIDwl9o
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 29-10-19 kl 23:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hjelp, hvordan kle ut en 12-åring som Momo til Halloweeen?
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hjelp, hvordan kle ut en 12-åring som Momo til Halloweeen?
Hah! Gi meg to minutt med en svart eyeliner, så hadde du ikke sett forskjell på oss.
![]() |
![]() |
|
|