|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
Se resultatene: Elsker eller hater du Den engelske pasienten? | |||
Elsker |
![]() ![]() ![]() ![]() |
31 | 53,45% |
Hater |
![]() ![]() ![]() ![]() |
27 | 46,55% |
Deltakere: 58. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
kamerat
|
![]() Sannhetens øyeblikk: Den engelske pasientenJeg ser at Den engelske pasienten er en gjenganger i filmer-jeg-ble-skuffet-over-tråden. Selv elsker jeg den – Ralph Fiennes, glødende kjærlighet, ørken og greier, what’s not to like? Så konklusjonen må være at man elsker eller hater den filmen.
![]() |
#4 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Sannhetens øyeblikk: Den engelske pasientenDen var kjempekjedelig og den eneste filmen jeg har spolt meg igjennom noensinne!
![]() |
#5 |
kamerat
|
![]() Sv: Sannhetens øyeblikk: Den engelske pasienten:stryker Karamell av lista:
![]() |
#6 |
intro
|
![]() Sv: Sannhetens øyeblikk: Den engelske pasientenJeg elsker den - antakelig må det ha vært en av de få gangene jeg var nær ved å gråte i en kinosal. (Det skal dog sies at dette var før jeg ble gammel og kynisk.)
![]() |
![]() |
#7 |
One of These Days
|
![]() Sv: Sannhetens øyeblikk: Den engelske pasientenDu får styke meg også, Tinetoff. Jeg liker ikke filmen, selv om jeg egentlig ikke kan uttale meg for jeg kjedet meg gjennom halve og fant ut at jeg ikke orket pine meg gjennom resten og sovnet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sannhetens øyeblikk: Den engelske pasientenDet var en skikkelig møkkafilm! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
kamerat
|
![]() Sv: Sannhetens øyeblikk: Den engelske pasienten
![]() |
#10 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sannhetens øyeblikk: Den engelske pasienten
Jeg VIL svare! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sannhetens øyeblikk: Den engelske pasientenJeg elsket den. Elsker Ralph Fiennes, han er jo genial i rollen som Voldemort og da.
![]() |
#12 |
Live and let live
|
![]() Sv: Sannhetens øyeblikk: Den engelske pasientenJeg kan ikke si at jeg elsker filmen, men jeg synes den var veldig god. Det som trekker den ned til bare å være veldig god er at jeg ikke liker dårlige slutter. Jeg synes det var helt grusomt at hun døde i hulen og jeg får vondt inni meg enda når jeg tenker på det. Og det gjør jeg i blant, - kommer på det som hendte i den filmen og skutter meg. (I noens øyne er jo det et tegn på at filmen er knallbra siden den gjorde så dypt inntrykk, men ... ja, den var god, men ... ) :lar være å svare selv om jeg ikke er lunken:
![]() |
#15 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Sannhetens øyeblikk: Den engelske pasientenJeg elsker filmen og har sett den flere ganger. Syntes Ralph Fiennes og motspillerdamen (har helt glemt navnet hennes) spiller så fantastiskt sammen. Det er sjeldent skuespillere får frem en kjærlighet på denne måten. Avslutningen gir meg klump i halsen og tårer i øynene hver gang.Hadde det ikke vært for sykepleieren som jeg ikke liker i filmen så hadde dette vært en av mine absolutt favorittfilmer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Sannhetens øyeblikk: Den engelske pasientenElske er et sterkt ord, men jeg liker den veldig godt.
![]() |
#19 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sannhetens øyeblikk: Den engelske pasientenKan ikke si at jeg hater den, men jeg elsker den heller ikke. Sovnet da jeg så den på DVD, den var så utrolig langdryg.
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sannhetens øyeblikk: Den engelske pasientenJeg elsker den. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|