Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ferien er over!!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-07, 00:41   #1
Frantzen
Passiv

Sint!

Ferien er over!!

I morgen er det full rulle igjen.
Ikke at jeg ikke liker jobben min, men det er no drit at ferien ikke varer en uke til...og en uke til...
(særlig siden jeg nå har blitt natteravn foran pc'n og heller ikke i kveld har kommet meg i seng i rett tid )

Hvordan er det med dere andre her inne? Ferie fortsatt?

Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 00:53   #2
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferien er over!!

Hatt tre. Har tre igjen. :døgnvill:

Gammel 30-07-07, 07:14   #3
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Første dag på jobb i dag. Det var litt kjipt å tenke på i går, men da jeg kom inn dørene på jobb i dag og så den flotte utsikten jeg har så kjente jeg at det var litt greit alikevel.

Gammel 30-07-07, 08:32   #4
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Skal jobbe denne uka så starter jeg ferie Gleder meg helt vanvittig. Lange late dager, turer med ungene, blåbærplukking og gress mellom tærne.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 11:23   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

AS Ferie og Fritid her i huset ennå. Og regn...

Gammel 30-07-07, 11:27   #6
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg har to uker ferie igjen som jeg skal ta i uke 32 og 33. Har hatt to uker ferie.

Gammel 30-07-07, 13:19   #7
Fantasimamma
Nybegynner

Medlem siden: Jul 2007
Fantasimamma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Har hatt 2uker. Har igjen 3 til. Skal ha en neste uke og i uke 34. Siste uka skal nytes i varmere strøk i desember. Drittlei regn nå.

Fantasimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 14:09   #8
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ferie i noen uker til , og er fornøyd med det.

Gammel 30-07-07, 14:11   #9
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har straks hatt 3 ukers ferie, og skal tilbake i jobb på onsdag .

Skulle gjerne hatt et par-tre uker til - gjerne med sol .

Heldigvis har jeg en uke på Lanzarote å glede meg til i begynnelsen av november .

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 10:06   #10
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har jobbet to uker allerede, og skal jobbe tre uker til. Men så er det en uke ferie igjen. En uke på solfylte Kreta.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 11:59   #11
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Vet ikke helt hva jeg skal si om ferie. Mannen og jeg har hatt halveis ferie og helveis fravær i et år ("reisebrev") og kom fram til vårt faste bosted på Østlandet i går kveld. Nå skal vi flytte inn i huset vårt (kan det kalles ferie?) og male en stue og gang som har vært urørt i 50 - femti - år! Og det er vel heller ikke ferie?

På mandag begynner jeg å jobbe, men satser på rundt 80 % på det meste, så får vi se hvordan det går.

For øvrig, det var deilig å komme fram til litt kjøligere vær og regn her i sør...

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 18:32   #12
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av SiwH, her.

Mannen og jeg har hatt halveis ferie og helveis fravær i et år ("reisebrev") og kom fram til vårt faste bosted på Østlandet i går kveld.

For øvrig, det var deilig å komme fram til litt kjøligere vær og regn her i sør...

Et spennende liv!
(kikket på hjemmesida)

Lykke til med oppussing og jobb.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:23.