|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Når vi sa/gjorde noe morsomt/kleint/pinligJeg har flere på lager, men jeg kan begynne med denne som skjedde for en drøy uke siden: |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når vi sa/gjorde noe morsomt/kleint/pinligJeg og mann var på tur med bikkja for en stund siden. Jeg rimelig svekket pga sykdom, så i møte med andre med hund, så pleide mannen å ta henne. Men nå var jeg der at jeg bare måtte prøve. Hadde møtt et par, og det gikk uten at vår spratt frem for å hilse. Men den vi nå møtte var en border collie, og jeg vet jo at vår er litt obs på disse. Spesielt om de går i gjetermodus med hodet senket, og stivt blikk. Noe denne gjorde...
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Når vi sa/gjorde noe morsomt/kleint/pinlig
Haha, nesten helt lik min fra en ferietur denne uka: |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tatt på
|
![]() Sv: Når vi sa/gjorde noe morsomt/kleint/pinligDet har skjedd et par ganger at jeg har oppdaget sånn ved lunsjtider at genseren/toppen jeg har på har vært på vranga. En gang til og med snudd slik at merkelappen var på framsiden. :trøttommorgenen:
![]() |
#7 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Når vi sa/gjorde noe morsomt/kleint/pinligJeg var på en butikk for å handle et par reiseeffekter. Går til kassen og småprater litt med den butikkansatte om ferie, siden det fremgår av varene mine at vi skal avgårde. Når jeg har betalt sier hun: "Du får ha god tur!" og i stedet for å si takk så sier jeg: "Ja, du får også ha god tur.". |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Når vi sa/gjorde noe morsomt/kleint/pinligIngen nye, men jeg har følgende:
![]() |
#9 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når vi sa/gjorde noe morsomt/kleint/pinligSatt i gang leteaksjon etter buffen som jeg hadde på meg. Bare å forberede seg til jeg begynner med briller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Når vi sa/gjorde noe morsomt/kleint/pinligJeg sier jo aldri noe dumt, så klart, men jeg kan jo dele heishistorien igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Når vi sa/gjorde noe morsomt/kleint/pinligMaverick:
![]() |
#13 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Når vi sa/gjorde noe morsomt/kleint/pinligVi hadde invitert en familie vi ikke kjente så godt på middag. De var en del eldre enn oss, og vi hadde veldig lyst til å gjøre godt inntrykk. Og mye gikk galt i forberedelsene, så jeg var superstresset. Vi satte oss til bords, og i vår krets er det en selvfølge med bordvers/bordbønn. Jeg sa «Vi tar O, du som metter», og hjernen min må følgende ha hengt seg opp i «fugl». For jeg stemte hvert fall i med «Alle fugler», mens resten begynte på bordverset...
![]() |
![]() |
#14 |
Pauset
|
Å herreguuuud, nå tissa jeg nesten på meg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Når vi sa/gjorde noe morsomt/kleint/pinligJeg er belemret med selektivt dårlig hukommelse og velger stort sett å ikke huske sånt. Jeg kan spørre avkommet om de husker noe jeg burde blitt flau e.l. for. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Når vi sa/gjorde noe morsomt/kleint/pinligSøskenbarnet mitt på ti år kommer til familie selskapet vårt og spør faren min - hva gjør horen nå hun utvider butikken? Jo hun går ut i spagat.. mora knalll rød men resten knakk i latter
![]() |
#17 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Når vi sa/gjorde noe morsomt/kleint/pinligJeg er visst så ordentlig og velformulert at jeg ikke gjør så mye objektivt pinlig (hva jeg synes inni meg er noe annet), men i hvert fall gjorde følgende episode til at barna sa at de nesten ble litt flau av moren sin for aller første gang:
![]() |
#18 |
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når vi sa/gjorde noe morsomt/kleint/pinligVar i bryllup til en bekjent og der møtte jeg en tidligere kollega fra flere år tilbake. Hun var slank og fin men med en fin «gravideMage» så jeg gratulerer henne så fint. Vel fikk ganske raskt svar på den. «Å nei du. Jeg er ikke gravid for vi kan ikke få barn»
![]() |
#19 |
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når vi sa/gjorde noe morsomt/kleint/pinligEtter 14 dager på Kreta skulle vi fly derfra til Bergen og bare en rask mellomlanding i Oslo. Vi var litt stressa for vi fikk plutselig ikke sjekket inn til Bergensflyet og jeg hukka tak i en mørkhuda flyvert fra Norwegian og prøvde på min merkelige engelsk å forklare henne at vi hadde dårlig tid og måtte sjekke inn på nytt. Da kom det tørt på kav østlandsk «Du kan snakke norsk til meg for jeg forstår det»
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Når vi sa/gjorde noe morsomt/kleint/pinligMin var ikke noen engangsforeteelse. Jeg trodde nemlig lenge at vitrineskap het latrineskap. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|