|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Personlig pessimist
|
![]() Juletråden 2020Jeg ble "snytt" for nesten hele adventstiden i fjor, så jeg har tenkt å ta ut maksimalt i år. Så sånn er det med den saken. Nå i kveld har jeg gjort alt jeg kan til konfirmasjonen i morgen, så nå gjenstår bare selve gjennomføringen. Så i morgen på denne tiden er jeg beinklar for advents- og juleforberedelser.
![]() |
![]() |
#2 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juletråden 2020Du er splitter pine gal, men det er det så vel unt! Enjoy!! Lister meg ut igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Juletråden 2020Skal du lage de tradisjonelle danske honningkagene, skal honningdelen av kakene lagres i 3 mnd., så litt i seineste laget, faktisk. Men det kan gå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Juletråden 2020Fnis.
![]() |
#8 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Juletråden 2020Jeg må vel si jeg har startet juleforberedelsene allerede da jeg forrige uke bestilte både første julekalendergave samt noe julepynt.
![]() |
#9 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Juletråden 2020Jeg pleier jo å kalle alle som starter juletråder op FP i september for gale, gale kvinner. Men i år er jeg helt med.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juletråden 2020Jeg kjøpte de første julegavene på sommerferie i juli.
![]() |
#11 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Juletråden 2020Jeg er jo både sprø og gal. Men det er liksom en helt annen diskusjon.
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Juletråden 2020Jeg startet faktisk på en julegaveliste i dag. Skal prøve å skrive ned når ungene nevner noe de har lyst på eller jeg ser noe som kunne vært en gaveide til noen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Juletråden 2020Jeg pleier også å kjøpe noe til juletreet på reise. I fjor ble det et rødt glasshjerte fra julemarked i Oslo. Jeg ga også et til de nærmeste vennene våre, det skulle bare mangle at ikke de også fikk et nytt hjerte.
![]() |
![]() |
#16 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Juletråden 2020Desember pleier å være vurderingar og sliten meg. I år har jeg to eksamener i tillegg, så jeg trenger all jul før desmeber som jeg kan få. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Juletråden 2020Mine to diskuterte adventskalender forleden. De kom frem til aktivitetskalender (bake, gå på skøyter osv) og 10 krones sjokoladekalender.
![]() |
#18 |
Trøtt
|
![]() Sv: Juletråden 2020Åh! Jul! Jeg har faktisk starta på ungenes adventskalender allerede, så du er ikke så innmari tidlig ute Niobe.
![]() |
#19 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Juletråden 2020
Jeg hadde begynt tidligere om ikke konfirmasjonen ble utsatt! Jeg måtte ha det litt kronologisk, jeg måtte utsette 40-årsfeiringen min også. Konfirmasjon først. Så resten.
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Juletråden 2020Vi har holdt av en leilighet på fjellet hvor vi skal være oss fire pluss hunden på julaften. Vi blir borte fire dager, gleder meg veldig. Vi har vært på samme sted flere ganger på julaften. Sist redigert av Anne C : 12-09-20 kl 22:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|