|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Hjelp meg med å finne en tekst!Jeg og datteren ser Atlantic Crossing, og jeg sufflerer jevnt gjennom med «her har de diktet for historiens del» og «ja, det skjedde, kongen bestemte at de skulle la være å hjelpe de 1500 som gikk ned med et annet skip, men i virkeligheten protesterte han ikke sånn som det der!»
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hjelp meg med å finne en tekst!Jeg vil gjerne også lese den typen ting og jeg vil gjerne høre mer om hva som er riktig og feil, for denne delen av historien er jeg (av naturlige årsaker) ikke så god på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tatt på
|
![]() Sv: Hjelp meg med å finne en tekst!Jeg fant oversikten over hva som finnes i den mappen hos Riksarkivet.
![]() |
#4 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hjelp meg med å finne en tekst!Takk! Men jeg klarer ikke å få frem tekstene, for eksempel denne:
![]() |
#5 |
Tatt på
|
![]() Sv: Hjelp meg med å finne en tekst!Det er ikke alt som er skannet og tilgjengeliggjort ser det ut som. Du får ta deg en tur til Sognsvann.
Pie (2007) og Gut (2010) Sist redigert av Fersken : 01-11-20 kl 23:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|