|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Hva driver du med om dagen?For meg er starten av året vanligvis den tida der jeg går på ekstra mange konserter, har ekstra mange kafébesøk og er ekstra sosial. Jeg gjør alt det jeg ikke rakk på slutten av forrige år fordi det var for travelt. Januar er den måneden der planer for resten av året legges. Vi bestiller ferieturer og booker billetter til både det ene og det andre og holder på. Jeg elsker den tida!
![]() |
#2 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva driver du med om dagen?Jeg trener, legger puslespill, spiller Assassin's creed Valhalla, går fjellturer, leser og går på kunstutstillinger.
And I said to my body, softly, "I want to be your friend. It took a long breath and replied, "I've been waiting my whole life for this." ~ Nayyirah Waheed ~ Sist redigert av frukt : 08-01-21 kl 18:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva driver du med om dagen?Jeg har planer om å vaske sykkelen og komme igang med syklingen igjen. Men akkurat det er litt tiltak gitt.
![]() |
#5 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva driver du med om dagen?Jeg surfer, rydder, begynt å lese litt igjen, søker jobber, ser film og serier, går turer og skal komme i gang med yoga og styrketrening, pusler puslespill.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva driver du med om dagen?Strikker. Er ikke noe racer med pinnene og går fort lei så prosjektene tar gjerne et par år før jeg er ferdig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
koko
|
![]() Sv: Hva driver du med om dagen?Tja, hva skal man si. Er sykmeldt pga utmattelse og går igrunn bare hjemme og gjør lite. Spammer alle stakkarer jeg har på snap med alt mulig rart. Stakkars tålmodige mennesker.
![]() |
#8 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva driver du med om dagen?Omtrent som vanlig, jobb fra hjemmekontor (pleier å sitte i landskap). Trener på studio og reiser på hytta i helgene. Ski, turer. Eneste er at jeg ikke går i klubb/forening med venner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hva driver du med om dagen?Går tur og ser på Netflix. Og spiller sudoku på mobilen.
![]() |
#10 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva driver du med om dagen?All medfølelse Syrinx, det er slitsomt å være utmattet. Jeg håper du har hjelp eller noe slikt for å komme mer på plass igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hva driver du med om dagen?Første arbeidsdag i januar markerer starten på 7-8 uker med overtid, årsoppgjør.
![]() |
#13 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva driver du med om dagen?Jeg hekler, trener, går tur med hunden og ser på serier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Glad
|
![]() Sv: Hva driver du med om dagen?Jobber. Kryper på hjemmekontoret litt senere enn jeg ville dratt ut døra for å dra på jobb. Sitter gjerne en time ekstra på ettermiddagen. Så hjelpe 1, 2 eller 3 barn med mattelekser. Så går jeg veldig gjerne en tur mens jeg hører lydbok, legger litt puslespill og spiller wordfeud. En serieepisode rekker jeg kanskje også om kvelden.
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Hva driver du med om dagen?Plager politikere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Hva driver du med om dagen?Spiser popcorn. Og studerer, så akkurat nå leser jeg om fremveksten av fascisme og nazisme før andre verdenskrig. Lurer innimellom på om det er dagens USA jeg leser om.
![]() |
![]() |
#17 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva driver du med om dagen?Jeg er som deg, og planlegger resten av året. Vi bestiller flybilletter for sommeren, planlegger ferien, kjøper inn sommerklær og bikinier osv, bestiller noen konsertbilletter og hoteller for venninneturer.
![]() |
#18 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hva driver du med om dagen?Bortsett fra å jobbe på hjemmekontor, så vever jeg, fikk vevstol hjem her før jul, fikk også båndvev til jul, så den er spennende, når jeg vever hører jeg på lydbok. Strikker og ser på TV. Jeg kan også benytte meg av en vevstue, der står det mange vever med goood avstand og folk på kvelden.
![]() |
#19 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Hva driver du med om dagen?Går turer, går mer turer, går på ski, pusler puslespill, leser, jobber mye, besøker faren min og ellers ser på tv og spiser snop... Turene og snopet går foreløpig opp i opp vektmessig.
![]() |
#20 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva driver du med om dagen?Vi har i tillegg to vennepar vi har møtt jevnlig i helgene, hvor barna er hverandre skole og lekevenner. (Vi møter dem ikke samtidig) Da har vi drikke masse vin og skravla og spist mat/godis. Det har gjort mye med humøret, altså!
![]() |
|
|