|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Vinterferiehelg rundt 1-2 timer fra OsloVi får Teslaen på onsdag.
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Vinterferiehelg rundt 1-2 timer fra OsloLuksus, så klart!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vinterferiehelg rundt 1-2 timer fra OsloTror du er heldig hvis du finner noe ledig i Norefjell, Eggedal, Flå, Gol, Uvdal, Veggli eller Haglebu i uke 8. Akkurat nå er det tåke, regn og veier kun for SUV med 4 x 4 og piggdekk. Vi har vært bilreddere i dag. Håper veiene blir skrapt og strødd. Gratulerer med ny bil.
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Vinterferiehelg rundt 1-2 timer fra OsloJeg har akkurat kommet hjem fra Trysil og lurer fælt på hvor lenge de har snø med det været som er der nå. Det smelta MYE i går og det ble veldig slushy i løypene.
![]() |
![]() |
#6 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Vinterferiehelg rundt 1-2 timer fra Oslo
Vi var på Trysil i høsy og det tusset med folk. Jeg hadde ikke orket det nå med tanke på å opprettholde avstand. En stemme til hytte fra meg også.
![]() |
#7 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Vinterferiehelg rundt 1-2 timer fra OsloSiden jeg tilhører en orden av genetiske tryslinger, er jeg programforpliktet til å opplyse at det heter I Trysil hver gang jeg ser noen skrive "på".
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Vinterferiehelg rundt 1-2 timer fra OsloVi var i Trysil i høst. Ser jeg hadde minst en skrivefeil til.
![]() |
#9 |
Panzerekstremfeminist
|
Det er ikke så nøye med skrivefeil.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Helt enig med deg! Men på bygda er det jo...
![]() |
#12 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Vinterferiehelg rundt 1-2 timer fra OsloKan melde om dårlige skiløyper i Trysil, ihvertfall. Og vi holder til høyt oppå fjellet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|