|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger? | |||
Nei, jeg har fulgt alle regler og anbefalinger det siste året |
![]() ![]() ![]() ![]() |
67 | 39,64% |
Ja, men jeg tror ikke på pandemien, og forholder meg ikke til reglene |
0 | 0% |
Jeg har ikke brutt regler, men kanskje trosset noen anbefalinger i ny og ne |
84 | 49,70% |
Ja, jeg har brutt reglene noen ganger, fordi (forklar gjerne i tråden) |
12 | 7,10% |
Ja, men det er fordi jeg bor på et sted med lite smitte |
6 | 3,55% |
Nei, men jeg hadde gjort det hvis jeg ikke var redd for å bli sladret på |
0 | 0% |
Annet |
4 | 2,37% |
Munnbind og antibac |
5 | 2,96% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 169. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?Ettårsjubileum for pandemien, og vi har alle forholdt seg til et vanvittig antall regler og anbefalinger- som i tillegg gjerne endres oftere enn vi skifter sokker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?Nei jeg tror faktisk ikke jeg har brutt noen regler, ikke som jeg vet om i alle fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?Ikke brutt noen regler privat, trosset anbefalinger noen ganger og har konkrete planer om å gjøre det igjen.
![]() |
#5 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?Tror ikke det? Har egentlig hatt strengere regler for meg selv i flere perioder.
![]() |
#6 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?Jeg tror ikke jeg har brutt noen smittevernsregler, men det har vel hendt noen få ganger at jeg har vært nærmere enn 1 meter noen som jeg ikke bor sammen med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?Før husstandsbesøkregelen kom, hadde vi kontakt med en hel familie, framfor å velge 2 venner til hvert barn fra hver sine familier. :villoggal: Totalt antall nærkontakter ble lavere av det.
![]() |
#8 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?Om jeg har brutt noen regler er jeg i allefall lykkelig uvitende om det selv.
![]() |
#9 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?Som mor har jeg på vegne av barn trosset eller strukket på anbefalingene noen ganger. Av hensyn til sårbare ungdommer, egen eller andres. Jeg har kommet nærmere naboen enn en meter når vi går tur også.
![]() |
#10 |
Ad astra
|
![]() Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?Jeg aner ikke.
![]() |
#11 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?Jeg har brutt koronaforskriften 1 gang.
![]() ![]() Sist redigert av meisje : 19-03-21 kl 09:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?Det har jeg helt sikkert, det har vært og er så mange regler, og stadig vekk endringer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?Ikke bevisst, men jeg må innrømme at jeg ikke er 100% oppdatert på alle regler til enhver tid.
![]() |
#14 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?
Det har vel aldri vært forbudt å klemme?
![]() |
#15 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?Jeg er nærmere folk enn en meter på ukentlig basis i jobbsammenheng, det er dønn umulig å unngå. Ellers tror jeg nok at jeg har fulgt de fleste reglene (mulig vi var to for mye i et juleselskap, men der var det sterk diskusjon om tolkning av regler, og alle var fra samme familie). Anbefalinger om munnbind har jeg trosset noen ganger fordi jeg har glemt å ta det med, men da har jeg alltid klart å holde metern. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?Vi var 11 samlet 1. juledag. Ellers har jeg ikke brutt reglene. Minsten trente i nabokommunen selv om det ikke var anbefalt (samme nivå på reglene i begge kommunene).
![]() |
#17 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?
Ja, det er nok det jeg har gjort, brutt anbefalinger. Jeg har tenkt at anbefalinger er regler, og prøvd så godt jeg kan å følge både regler og anbefalinger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?Nei. Ingen regler er brutt herfra. Jeg har også fulgt alle anbefalinger og frarådinger.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?Så vidt jeg vet har jeg ikke brutt noen regler eller trosset noen anbefalinger.
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?Nei, det har jeg ikke, og det har gått hardt og brutalt utover noen familierelasjoner.
![]() |
![]() |
|
|