|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trøtt
|
![]() Puerto Rico, Grand CanariaVi håper det er mulig å ta en ukes ferie tidlig i desember, hvor bør to familer bo? Gutta mine er 19 og 14. Søs sine barn vil være 13, 8 og 7. Så 5 voksne og 4 barn. Vi vil ha 2 stk tre roms leiligheter.
![]() |
#2 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Puerto Rico, Grand CanariaEr du sikker på at det er Puerto Rico dere vil til? Jeg hadde ikke reise dit med unger på den alderen. Men bo f eks. Inabobyen Arguinnegin og ta heller en kveld eller to i Puerto Rico kort unna. Har masse tips og er godt kjent der på Gran Canaria og fantastisk øy. Men er nå bare på mobil frem til mandag kveld. Send meg pm om du vil ha tips og anbefalinger så kan jeg sende da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Puerto Rico, Grand CanariaJeg tenkte også å gå inn å anbefale dere å bo i Arguineguin, og heller ta småturer inn til Puerto Rico. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Puerto Rico, Grand CanariaHenger meg på de andre og anbefaler Arguineguin.
![]() |
#5 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Puerto Rico, Grand CanariaVi var i Arguineguin en uke i midten av november 2019 og bodde på Green Beach. Det var et helt fint hotell. Fint bassengområde og fint på takterrassen. Boblebad er det også der.
![]() |
#7 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Puerto Rico, Grand CanariaPuerto de Mogan er veldig koselig, men det er lenge siden jeg har vært der så jeg vet ikke om det er spennende for barn.
![]() |
#8 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Puerto Rico, Grand CanariaAnbefaler Arguineguin og Anfi, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
trøtt
|
![]() Sv: Puerto Rico, Grand CanariaVi tenkte på Puerto Rico fordi det er mest solsikkert i følge diverse Google resultat. Vi vil ha sol. Jeg har aldri vært på GC, men Tenerife, Fuerteventura og Lanzarote.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Puerto Rico, Grand CanariaNå begynner det å bli ganske mange år siden vi var på GC, men vi har vært der mange ganger når gutta var små. Vi har alltid likt Amadores best. Men jeg synes også det er fint på Maspalomas. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Puerto Rico, Grand CanariaStemmer også for Arguineguin. Ta heller en tur til PuertoRico om kvelden. Liker godt senteret som ligger ovenfor sentrum.
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Puerto Rico, Grand CanariaJeg var på Gran Canaria på heisatur (dvs rett etter jeg var russ) og da reiste vi igjennom Puerto Rico og dit bestemte jeg meg for at jeg aldri skulle reise dit. Mulig det har endret seg litt siden da. Det så bare dørgende kjedelig ut og et konstruert sted, jeg tror du får mye sol Sindre steder også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Puerto Rico, Grand CanariaSkal dere dra charter og stort sett sole på hotellet - Amadores. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
koko
|
![]() Sv: Puerto Rico, Grand CanariaNå er det en del år siden jeg var i Puerto Rico, men det var som Svinesund på steroider. Dritharry, masete, usjarmerende osv osv.
![]() |
#16 |
Off the map.
|
![]() Sv: Puerto Rico, Grand Canaria
Det er riktig at det er stor forskjell på forskjellige steder. Men arguineguin og Puerto Rico har samme vær. Bare noen kilometer nærmere flyplassen er det mer vind og mer skyer.
![]() |
#17 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Puerto Rico, Grand CanariaNår det gjelder vær, så kan du bo fra Patalavaca/ Arguineguin og til Tauro. Klimaet nærmere flyplassen er ofte dårligere. Mer vind og mindre sol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Puerto Rico, Grand CanariaEnig med de andre her om at Arguineguin/Amadores/PR/Mogan har samme vær. Kommer du lenger mot øst blir det mer vind og dermed kjøligere.
![]() |
#19 |
Off the map.
|
![]() Sv: Puerto Rico, Grand CanariaJeg ville også ha sett på Amadores. Fineste stranda, gangavstand til Puert Rico. Arguineguin er ganske søvnig (det er der jeg pleier å være, men bor privat)
![]() |
#20 |
trøtt
|
![]() Sv: Puerto Rico, Grand CanariaTakk for alle innspill så langt. Vi foretrekker en god strand, med sand og ikke småstein. Basseng er mest for moro skyld, samt barna til søster’n nok vil like det best.
![]() |
|
|