|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ad astra
|
![]() Hva har du lært om deg selv i løpet av koronatiden?På rusletur i går traff jeg på en tidligere kollega - ett bekjentskap av typen man er på nikk & heihei med, men knapt mer. Denne gangen stanset hen imidlertid opp, snakket og spurte og var mer sosial enn jeg noengang kan huske hen. Hyggelig altså, men utypisk, i mangel av ett bedre ord.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva har du lært om deg selv i løpet av koronatiden?Jeg har lært at jeg er enda mer glad i å være sammen med mannen min enn jeg trodde. Etter et år der vi knapt har vært enn to meter fra hverandre hadde jeg ikke forventet å glede meg til han kommer inn fra balkongen hvor han prøver å få babyen til å sove.
![]() |
![]() |
#3 |
Klar
|
![]() Sv: Hva har du lært om deg selv i løpet av koronatiden?Tja. At jeg blir lett apatisk av lite fysisk og mental aktivitet over tid? At jeg definitivt IKKE savner mannen om han mot formodning skulle finne på å forlate huset noen minutter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du lært om deg selv i løpet av koronatiden?Det jeg har merket best er at jeg endelig har forstått at jeg fungerer mye bedre hvis jeg ikke har tusen millioner ting på tapetet på en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva har du lært om deg selv i løpet av koronatiden?Jeg burde vente litt med å svare.
![]() |
#6 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hva har du lært om deg selv i løpet av koronatiden?Jeg har ikke lært noe nytt, men fått bekreftet egne reaksjoner og hvordan jeg håndterer leie ting som varer over tid. Fokus på her og nå, gjør det du må, vær bevisst på gode øyeblikk og hold på de rutinene du kan. Det som tross alt har vært positivt dette året er at jeg kunnet påvirke såvel egen sykdomsrisiko som risiko i en større sammenheng ved å følge smittevernsregler og anbefalinger. Det er langt fra alltid man har anledning til det i vanskelige tider. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Hva har du lært om deg selv i løpet av koronatiden?
Jeg blir ikke deprimert, men kroppen blir anspent og syk. Jeg trenger folk, enkelt og greit. Vet dermed at pensjonisttilværelsen må planlegges nøye når den tid kommer.
![]() |
#8 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva har du lært om deg selv i løpet av koronatiden?Og bare for å fortsette å være kjip, det hjelper ikke at alke hjelpeinstanser enten er stengt eller bare har digitale tilbud.
![]() |
#11 |
Medlem siden: Sep 2007
Ja det har jeg funnet også. Det vil si jeg visste det, men vi har fått bekreftet at vi holder ut med hverandre over lange perioder uten at det blir noe "bråk". |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Mens jeg blir helt sprø av det.
![]() |
#13 |
Drømmer
|
Ja, jeg visste også det i grunn, men nå er jeg helt sikkker fordi vi har prøvd det. Vi har gjort masse koselig sammen, det er jeg glad for. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva har du lært om deg selv i løpet av koronatiden?Jeg har funnet ut at jeg antagelig ikke er så dårlig på å takle krise, som jeg trodde/har blitt gitt inntrykk av at jeg var. Jeg har åpenbart bare tatt til meg mye kritikk fra folk som tilsynelatende opplevde sin første krise så sent som i fjor.
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Mar 2008
Jeg har bare barna rundt meg; men vi tre har det så utrolig fint sammen. Det er fint med store barn.
![]() |
#16 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hva har du lært om deg selv i løpet av koronatiden?Noe har jeg fått bekreftet, som at jeg er en sofagris, at jeg trives sammen med mannen, at jeg trives godt hjemme og at jeg jobber godt under press. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva har du lært om deg selv i løpet av koronatiden?Jeg har ikke lært, men fått bekreftet. at jeg profiterer helsemessig på å ikke reise ut av huset for å gå på jobb og mye mer effektiv hjemme.
![]() |
#18 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Hva har du lært om deg selv i løpet av koronatiden?Jeg er mindre sosial enn jeg trodde, og enda latere.
![]() |
#19 |
Tatt på
|
![]() Sv: Hva har du lært om deg selv i løpet av koronatiden?Jeg har lært at jeg ikke synes det er kjekt å lage mat, selv med bedre tid.
![]() |
#20 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva har du lært om deg selv i løpet av koronatiden?Jeg trives bra med hjemmekontor (kun hatt to perioder med det, ikke veldig lenge av gangen) og jobber effektivt da også. Savner egentlig ikke så mye sosialt liv. Har min kjerne av folk som jeg har sett det siste året, mye ute og noe inne.
![]() |
|
|