|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Finnes det noen måte å ha flere Teams-vinduer åpne?Jeg er ofte i en chat samtidig som jeg kanskje ser på noen filer og da må jeg hoppe frem og tilbake mellom disse og det er ikke helt optimalt. Det beste hadde vært å kunne ha flere Teams-vinduer åpne. Jeg har ikke funnet noen løsning for det, noen som vet om det går? Det blir flere vinduer om man har et møte, men ikke ellers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Finnes det noen måte å ha flere Teams-vinduer åpne?https://support.microsoft.com/nb-no/...9-fe9106973790 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Finnes det noen måte å ha flere Teams-vinduer åpne?Takk, det hjalp noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det noen måte å ha flere Teams-vinduer åpne?
Du kan jo ha filer åpent i sharepoint, da blir det i nettleser. Du kan også ha både teams i nettleseren og teams-programmet åpent samtidig. Det hjelper kanskje litt?
![]() |
#6 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Finnes det noen måte å ha flere Teams-vinduer åpne?Ingen optimal løsning, men jeg har teams på telefonen og teams på pc. Har fler kontoer knyttet opp mot ulike kunder, er man i møte med den ene kan man ikke svare i chat til den andre uten å logge av møtet. Det er litt lite å jobbe på telefonskjerm, men for korte chatter synes jeg det funker bra.
![]() |
#7 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Finnes det noen måte å ha flere Teams-vinduer åpne?Man velger å åpne de ulike teamsene i web browser, da kan man arbeide i flere samtidig. Jeg bruker teams appen til hovedteamsen, og så har jeg de ulike teamene med ulike aktører i, og sharepointene, i faner i webbrowseren, og når jeg fant ut av det, ble livet endelig litt bedre igjen.
![]() |
#8 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Finnes det noen måte å ha flere Teams-vinduer åpne?Eg åpne alltid filene i aktuell app, men det kanskje ikkje det du spør om?
![]() |
![]() |
#9 |
|
Det gjør jeg også og det fungerer bra, men noen ganger skal jeg hoppe fra fil til fil og trenger å ha listen foran meg pluss alt det andre som er i Teams. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Finnes det noen måte å ha flere Teams-vinduer åpne?Web browser, altså. Det var nyttig! Takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Finnes det noen måte å ha flere Teams-vinduer åpne?Er det filer eller chat-er du trenger å ha tilgang til? For hvis det er filer, så kan du synkronisere Teams med filbehandler og åpne filene der, som man gjør i en hvilken som hest mappestruktur. Jeg bruker aldri Teams til å åpne mest brukte filområder: kun Filemanager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Det går selvsagt, det har jeg ikke tenkt på. Det hjelper en hel del. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|