|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Er resultatet viktigere enn prosessen?Jeg tenker blant annet på dokumentaren NRK har om grisefjøs. Dokumentaren setter ting på spissen (se blant annet denne kommentaren)
![]() |
#2 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Er resultatet viktigere enn prosessen?Om målet helliger middelet?
![]() |
#3 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Er resultatet viktigere enn prosessen?Det er to ting som irriterer meg med den grise-saken:
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er resultatet viktigere enn prosessen?Jeg syns ikke at man kan rettferdiggjøre å lyve eller manipulere sannheten fordi saken er viktig. Og man ødelegger fort for seg selv ved å gjøre det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Er resultatet viktigere enn prosessen?Jeg er enig med de andre - nei, det er ikke lurt å gå snarveier eller ikke fortelle sannheten etter beste evne for å markere et poeng.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er resultatet viktigere enn prosessen?Nope, åpenhet pg ærlighet er alltid viktig for å opptre med integritet og skape tillit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Er resultatet viktigere enn prosessen?Nei, jeg tror bare man skader egen sak ved å være så spisset og omtrentlig at man lager mye støy, for da drukner poenget og man risikerer at folk mistror hele greia. "Det viste seg at det ikke var så ille som de sa, bare hysteri."
![]() |
#8 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Er resultatet viktigere enn prosessen?Jeg synes ikke man skal dra en hvit løgn for å fremme en sak. Hvem som sitter med sannheten og svaret er helt avhengig av den som vil påvirke, og hvis jeg aksepterer runde kanter i sakene som er viktige for meg, kan jeg i neste innstans oppleve å bli manipulert av andre som føler sterkt for SINE hjertesaker.
![]() |
|
|