|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() Hvilken vaskemaskin skal jeg velge?Etter å ha slitt med en dyr Miele «toppmodell» i 15 års tid, som det har vært tull og tøys med helt fra starten, ser det ut til at den trakk sitt siste sukk i dag. Jeg må finne en ny maskin fort, bestille på nett og få den levert hjem. Har ikke tid til å gå i butikk, og er ikke motivert for «gode råd» fra sleske hvitevareselgere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Klar
|
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin skal jeg velge?Vi har Samsung. 8 kg, 1400 omdreininger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Stressa før
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin skal jeg velge?Vi har en Samsung som det har vært mye trøbbel med siden den var ny for 5 1/2 år siden. Vi har i grunnen konkludert med at Samsung er bedre på å lage mobiltelefoner enn vaskemaskiner. Men leste en artikkel med vaskemaskintest i går (Dagbladet pluss), der Forbrukerrådets erfaring er at Miele lager de beste maskinene over tid, fulgt av LG, Bosch/Siemens og Samsung. Så vi kan ha vært uheldig. Vi har også hatt Miele, som slett ikke varte så lenge som ryktet skulle ha det til at den skulle.
![]() |
#4 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin skal jeg velge?En stund siden, men kjøpte en Bosch til nær 10 000,- med ti års garanti på trommel. Det har ikke vært noe tull med den. 1600 omdreininger.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin skal jeg velge?Ikke velg Samsung, vi kjøpte en ny vaskemaskin fra Samsung i fjor, etter vår kjære Miele tok kvelden, vi har bare hatt trøbbel med den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin skal jeg velge?VI kjøpte denne for snart et år siden, og er veldig fornøyd med den,
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin skal jeg velge?Jeg har også LG og er fornøyd. Har hatt den siden 2017.
![]() |
#8 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin skal jeg velge?Jeg har Samsung, fornøyd. 9 kg, 1600 omdreininger. Og sånn luke så man kan dytte inn den sokken som havnet på gulvet man ikke ser før man har skrudd på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin skal jeg velge?Vi har en litt eldre variant av denne:
![]() |
#10 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin skal jeg velge?Herved anbefalt.
![]() |
#11 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin skal jeg velge?Har gjennomgående vært fornøyd med AEG og med Bosch. Foreldrene mine hadde en AEG i flere årtier, gjennom hard bruk i oppveksten. Miele-maskinen jeg hadde utmerket seg ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin skal jeg velge?Vi har også en LG. Innkjøpt i 2007 og går som en klokke fremdeles. Aldri trøbbel. Greit ullprogram og både korte og lange programmer for det meste. 1600 omdreininger på sentrifuge har den også.
![]() |
![]() |
#13 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin skal jeg velge?Signerer på Miele! Det skal ikke vi ha igjen heller...
![]() |
![]() |
#14 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin skal jeg velge?Takk for mange gode tips! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin skal jeg velge?Jeg har Bosch (vask og tørk), og er godt fornøyd med den. Jeg orker ikke to maskiner så jeg valgte en kombi, og den har funket over all forventning. Vil da tro en ren vaskemaskin burde være god.
![]() |
#17 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin skal jeg velge?Vi kjøpte en LG før jul, en av de dyrere modellene, og var ikke fornøyd med ullprogrammet. Den gjorde ikke klærne våte engang. Byttet den i en Simens som i alle fall vasker ulla greit. Den tar 10,5 kg.
![]() |
#18 |
Borte
|
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin skal jeg velge?Jeg er utrolig godt fornøyd med min andre Bosch ( som i 2. vaskemaskin eid i livet). Toppmodell som tar 8 kg, 1600 omdr.
![]() |
#19 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin skal jeg velge?Er på andre Miele. Lurer på om den ble kjøpt i ca 2011-12. Har tørketrommel fra AEG. Fornøyd med den og.
![]() |
#20 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin skal jeg velge?Har en følelse av at du kanskje ikke bor så langt fra meg (samme fylke?) og anbefaler i så fall Rolfs Elektro. De har nok de fleste merker og er flinke til å hjelpe.
![]() |
|
|