|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() PodcasttipstrådHar akkurat "oppdaget" podcast. Ja, altså jeg har vært klar over muligheten, jeg er da ikke en tidsreisende fra en annen planet, men har ikke hørt på podcaster selv. Mener å erindre at jeg har sett en tråd på dette tidligere, men finner den ikke i farten.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Podcast tips trådJeg hører Ekko (omtaler seg selv om aktuelt samfunnsmagasin) når jeg vil ha noe "seriøst" og Sånn er du, hvor de personlighetstester diverse kjente folk, når jeg vil ha noe som er morsomt.
![]() |
![]() |
#5 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: PodcasttipstrådJeg liker også Sånn er du, og henger her for flere tips
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: PodcasttipstrådJeg er også ny på podcast, og har hittil bare hørt Sånn er du. Har til gjengjeld hørt alle episodene, og det er kanskje litt sært, det går jo mye i det samme. Men det gjelder personlighetstesting, som Input skriver, med testen "big five" hvor du får med alle nyanser og artige greier, ikke bare slik som du får gjort på nett. Med Harald Eia og Nils Brenna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ctrl+z
|
![]() Sv: PodcasttipstrådJeg har også blitt veldig glad i podcast. Genialt til gåturen til jobb.
![]() |
#8 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: PodcasttipstrådJeg har hatt flere latterkuler i matbutikken (og over alt egentlig), mens jeg hører på Krisemøte. Var litt skeptisk i starten, men jeg ble fort hekta.
![]() |
#9 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: PodcasttipstrådJeg er glad i Ekko og Kurér fra NRK og den svenske P3dokumentar.
![]() |
#10 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: PodcasttipstrådSerial - både sesong ein og to. No er sesong 3 ute, og eg gledar meg til å ta fatt.
![]() |
#11 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: PodcasttipstrådAv norske hører jeg på:
![]() |
#13 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: PodcasttipstrådJeg hører stort sett på politikk og humor. Med noen prateprogrammer innimellom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
One of These Days
|
![]() Sv: Podcasttipstråd
Fikk akkurat tips om S-town i går, så den har jeg tenkt å høre på også. Er også veldig glad i This American Life og Snap judgement. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Podcasttipstråd
Jeg er også bare såvidt i gang, men jeg er så intrigued! Hvilken retning skal dette gå videre? Hva er det for slags historie? Og for en karakter John McLemore er! Jeg elsket Serial 1, syntes 2 var litt nedtur, men nå – nå er de nyskapende igjen. Gøy!
![]() |
#19 |
Administrator
|
![]() Sv: PodcasttipstrådShittown er veldig bra, tok helt andre veier enn jeg forventet: https://stownpodcast.org |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: PodcasttipstrådHører på mange av de dere nevner. Har nettopp hørt "Missing Richard Simmons" og "Serial killers" og likte dem også. Sistnevnte har dog noen malplasserte reklameinnslag.
![]() |
|
|