|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Enkel, men god søndagslunsjHar du noen forslag på slndagslunch til fire voksne? Den bør kunne fikses på 20 min? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Off the map.
|
![]() Sv: Enkel, men god søndagslunchPai og salat
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Enkel, men god søndagslunchTakk for forslag! En person (jeg) kan ikke spise gluten, men jeg er ekstremt fleksibel og kan bare spise grønnsaker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Enkel, men god søndagslunsjMims cæsarsalat som det er oppskrift på her på FP.
![]() |
![]() |
#6 |
Leser
|
![]() Sv: Enkel, men god søndagslunsjJeg synes det er hyggelig med vafler, syltetøy og rømme. Folk kan selv steke. Varm mat, kanskje? Spansk omelett og rundstykker? Eller ferske scones rett ut av ovnen?
![]() |
#7 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enkel, men god søndagslunsjJeg hadde satt pris på varme rundstykker og godt pålegg. Smøre selv, god tid. Kan gjøre så lite eller mye ut av det som du ønsker/har tid til. Varme karbonader, oster, syltetøy/rørte jordbær, røykt laks, eggerøre, skinke, spekeskinke, kokt egg i skiver, noe grønt osv. Trenger ikke alt dette, bare forslag.
![]() |
#9 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Enkel, men god søndagslunsj
Extra har noen veldig gode søte tomater fra Jæren. Jeg hadde laget focaccia til, eller kjøpt landbrød på Åpent Bakeri eller tilsvarende.
![]() |
#10 |
Leser
|
![]() Sv: Enkel, men god søndagslunsjEr ellers enig med Acino. Smørelunch er ofte det enkleste og det er hyggelig at det tar lang tid synes jeg.
![]() |
#11 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Enkel, men god søndagslunsjVi har alt fra små barn i familien til 80+ så har brukt Medisterkaker, eggerøre, røkelaks, Kyllingvinger, karrykyllingsalat, oppkuttet grønt og loff.
![]() |
#12 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Enkel, men god søndagslunch
Har du oppskrift? Har en potte koriander og det kresne barnet har akkurat flyttet hjemmefra, så nå er vi klare for nye astronomiske eventyr.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Musk
Ønsker meg også oppskrift! 😊 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Tja...
![]() Sv: Enkel, men god søndagslunsjHar lagd purre og potetsuppe noen ganger. Lurer på om den er fra Trines matblogg. Veldig god og alle her har likt den.
![]() |
#15 |
|
Sånn ca dette, korrigerer ev i løpet av formiddagen: Sist redigert av Pelen : 22-08-21 kl 13:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|