|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kan noen anbefale en printer som faktisk VIRKER?Jeg er ikke venn med printere.. det er noe herk og de virker aldri når de skal.
![]() |
#2 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Kan noen anbefale en printer som faktisk VIRKER?Jeg har også litt uheldig erfaring med hjemmeprintere. Etter å ha hatt en Epson et par år, som skulle være bra, men holdt på å drive meg fra vettet, har jeg nå kjøpt en |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
can-jur
|
![]() Sv: Kan noen anbefale en printer som faktisk VIRKER?Vi har en Brother i en litt dyrere prisklasse (type 2-3000kr) og den har gått knirkefritt i ganske mange år. Men den er stor, har dyre patroner (800kr
![]() |
![]() |
#5 |
ASD
![]() Sv: Kan noen anbefale en printer som faktisk VIRKER?Takl for tips
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kan noen anbefale en printer som faktisk VIRKER?Vi var lei av printere som tøyset og tømte seg for farge og som aldri virket når vi trengte dem, så nå sist gikk vi for en Brother og den har fungert uten problemer i snart to år nå. Valgte å gå for bare svart, for det er stort sett bare tekst/noter som printes her i huset.
![]() |
#7 |
heimføing
|
![]() Sv: Kan noen anbefale en printer som faktisk VIRKER?Er dere obs på at svart på utprint kan være kun sort farge eller i mange tilfeller en blanding av alle farger (for skikkelig dyp sort - eller det er scannet som CMYK)? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Kan noen anbefale en printer som faktisk VIRKER?Jeg har kjøpt meg en Epson med ECO patron nå. Da kan man fylle på, og de tørker ikke ut på samme måte. Den har fungert fin siden jeg kjøpte den for 6mnd siden. Men det er jo ikke en fasit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ASD
![]() Sv: Kan noen anbefale en printer som faktisk VIRKER?
Kan prøve. Dette er kun et dokument med svart skrift jeg skal ha ut.
![]() |
#10 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Kan noen anbefale en printer som faktisk VIRKER?Jeg har Brother laserprinter. Har fungert bra i minst 6 år.
![]() |
#11 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Kan noen anbefale en printer som faktisk VIRKER?Vi ble lei av blekkskrivere som aldri virket. Byttet til en stor sak som bruker laser teknologi, og koster 2-3000kr. Den har gått som en klokke i flere år, vi har skrevet ut minst 1500 sider på den.
![]() |
|
|